//
کدخبر: ۸۸۹۱۴ //

الیور استون: درخواست مصاحبه با احمدی نژاد نداشته ام/ بازی حامد بهداد شگفت زده ام کرد

نشست مطبوعاتی الیور استون در جشنواره فیلم فجر در سالن شماره ۱ چارسو برگزار کردید.

الیور استون: درخواست مصاحبه با احمدی نژاد نداشته ام/ بازی حامد بهداد شگفت زده ام کرد

کاوه الفتی منش؛الیور استون در ابتدای سخنان خود کفت: برای اولین بار است به ایران سفر میکنم و از میزبانی گرم و محبت های مردم ایران بسیار ممنونم و در این چند روز به اصفهان و کاشان سفر  داشتم و در این سفربه همراه همسرم از کره جنوبی به ایران آمدیم.

 وی افزود:  در از چند روز چند فیلم از ایران ،روسیه ،آلمان و ... در جشنواره و حتی در هتل دیده ام . در کل ۱۰ یا ۲۰ فیلم ایرانی دیده ام و در طول عمر هزاران فیلم دیده ام .

الیور استون در ادامه گفت: ایران کشوری به تاریخ ۲۵۰۰ ساله و فرهنگ غنی دارد که من همیشه دوست داشتم به ایران بیایم و فرصت تا به حال پیش نیامده بود  .

photo_2018-04-25_02-35-44

وی افزود: فیلم سد معبر ساخته محسن قرایی را پارسال در جشنواره پوسان دیدم  که خوشبختانه جایزه گرفت . این فیلم با بازی حامد بهداد در نقش مامور شهرداری  من را حیرت زده کرد و به خوبی فساد را در شهر تهران نشان میداد .

وی افزود: من خودم را ژورنالیست نمیدانم و خود را داراماتیست میدانم .

الیور استون افزود: چند وقت پیش خبری در مورد اینکه من درخواست مصاحبه با احمدی نژاد را داشته ام در صورتی که این خبر کاملا کذب است و من هیچ وقت این درخواست را نداشته ام .

photo_2018-04-25_02-35-34

او در مورد فیلم اسکندر که قبلا گفته شده بود این یک فیلم ضد ایرانی است، گفت:  این را با کمپانی برادران وارنر کار کردم که خیلی پشیمان هستم چون من رو به خاطر حذف خیلی از صحنه های جنسی محدود کردن . در این فیلم سه نبرد رخ میدهد که یک طرف نبرد داریوش است و سمت دیگر اسکندر که داریوش پادشاه پارس به خاطر مسایلی عصبی می شود و صحنه نبرد را ترک میکند . اسکندر در این جنگ پیروز می شود و ردای خود را با احترام به تن جسد امپراطو پارس میکند و هرگز قصد تجاوز به خاک ایران را نداشته است .

وی افزود: در این فیلم اصلا شخصیت آریو برزن وجود ندارد . فقط یک شخصیت به عنوان مشاور است در صورتی که ایران جنگجویان و دلاوران زیادی داشته  است.

استون در ادامه کفت: فقط مشکلی که بود این فیلم زمانی اکران شد که جرج بوش به بغداد حمله کرد و خیلی زمان بدی بود .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان