//
کدخبر: ۸۶۶۲۹ //

اختصاصی/ از پیله پروانه تا عُمرِ یِک گُل! / حکایت ازدواج های هنری

هواداران فوتبال ، سینما ، تلویزیون و هر فضای پر جاذبه ای در ایران ، سال هاست با خوراکی رو به رو هستند، به نام " ازدواج هُنَری " .

اختصاصی/ از پیله پروانه تا عُمرِ یِک گُل! / حکایت ازدواج های هنری
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد فاندر؛ هواداران فوتبال ، سینما ، تلویزیون و هر فضای پر جاذبه ای در ایران ، سال هاست با خوراکی رو به رو هستند، به نام " ازدواج هُنَری " ، که طبیعتا با رسانه ای کردن احوال زندگی خصوصی ، به دست خود سِلِبریتی پِنداران، این اتفاق وارد فاز عمومی و حاشیه ساز می شود ، که این است آغاز یک ماجرا جوئی بعضا هدف مند!

مواد مورد نیاز برای پخت این خوراک نیز : یک عدد نَر ، یک عدد ماده ، قَبِلتَ قَبِلتُ ای به مقدار لازم و باقی قضایا ... که در بعضی موارد ، تا ریختن یک فنجان پاساژ نیز در آن گزارش شده است!

نحوه پخت خوراک نیز بدین شکل است : که ابتدا یک عدد " این رِل فُلان " به قسمت بیو صفحه شخصی شان اضافه و با کنجکاوی قِشری از ملت همیشه در صحنه و هجوم سیل عظیمی از طرفداران طرفین ماجرا و دیگران به صفحه مجازی هر یک ، خوراک آماده و با اعلام رسمی زوجِین نمایش به پایان می رسد.

 وقوع تمامی این اتفاقات چیپ در حالی است که مقایسه تعداد فالوئر ها و ممبر های قبل و بعد هر دو بازیگر ، فوتبالیست ، خواننده و هر کسوتی ، که خود خواسته درگیر این قصه شده اند نشان می دهد ، خروجی این اتفاق چه بود و چه خواهد بود!

قصه پر غصه تر می شود ، وقتی که کار به پایان رسیده و حالا که مجددا حسابی به روی بورس آمده و دو طرف به خواسته های خود رسیده اند ، پس از مدتی تعهد و تاهل ظاهری عزم فراغ کرده و با پست ها و استوری های مرموزانه و برداشتن همان " این رل فُلان " و درج جمله : لطفا یک دیگر را قضاوت نکنیم ! این بار به صورت غیر رسمی پرده از نمایش جدید و جدائی قابل انتطار شان بر داشته و بر خلاف آغاز این رابطه ، هیچ توضیحی برای چرائی این اتفاق نداده و رسانه های پیگیر را به رنگ زرد خطاب و هوا داران خود تشنه کرده را نیز سیر نکرده و نمی کنند!

اساسا اگر به عاقبت کار حرفه ای این بزرگواران عرصه حاشیه نیز قدری بنگرید ، عمر کاری شان به قَدِ گُل کوتاه و در عوض بوی عطر کاری شان ولی سراسر یک جامعه را فرا می گیرد.

خصوصا ورزشکاران و به عبارتی تخصصی تر فوتبالیست های ملی و سرخابی این مملکت که به محض معروفیت ، درگیر پیله پروانه ها و یا پیله به پروانه ها می شوند و از اهداف اولیه شان به دور و افت فاحش این رابطه های عیان را نیز می توان ، در بروز عملکرد فنی شان عیان تر دید و مع الاَسف به نظاره نشست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان