//
کدخبر: ۸۳۶۵ //

اجرای زنده علی لهراسبی در نمایش آیینی«غبار»

نمایش آئینی غبار در شب شهادت حضرت زهرا(س) با اجرای زنده علی لهراسبی و با حضور خانواده شهید آتش نشان «امیر حسین داداشی» اجرا شد.

 اجرای زنده علی لهراسبی در نمایش آیینی«غبار»

به گزارش فرتاک نیوز ؛ نمایش آئینی غبار در شب شهادت حضرت زهرا(س) با اجرای زنده علی لهراسبی و با حضور خانواده شهید آتش نشان «امیر حسین داداشی» اجرا شد. علی لهراسبی خواننده برجسته کشور شامگاه 22 بهمن و با اجرای زنده بر روی صحنه تالار وحدت به جمع بازیگران این نمایش پیوست.این نمایش که با حضور خانواده شهید امیر حسین داداشی آتش نشان که در حادثه پلاسکو به شهادت رسید برگزار شد در انتها با تقدیر از این خانواده به روح بلند این شهید تقدیم شد.

 

پدر شهید امیر حسین داداشی درباره تجربه حضورش در کنار عوامل نمایش غبار گفت:به نظرم کسی که در این نمایش حضور پیدا می کند باید عقبه ای از ماجرای غدیر را در ذهن خود داشته باشد.این نمایش به شدت گیرا است و توامان کردن خنده و گریه برای مخاطب اتفاق عجیبی است که در آن رخ می دهد.

 

او ادامه داد:من همزمان با خنده بازیگران خندیدم و با گریه های آن ها اشک بر چشمانم جاری شد .این نمایش موجب زنده شدن اتفاق هایی بود که در ماجرای غدیر رخ داده بود و قلب ما را به درد آورد و ان شاء الله در زمان ظهور خود آقا امام زمان (عج) زوایای پنهان این واقعه را باز می کنند.

 

این پدر شهید در ادامه گفت:فرزندم شهیدم هدیه ای بود به تمام مردم ایران.این نوع نمایش ها برای من همیشه نوعی ادای دین است به روح شهدا.فرزند من حتی دوره ای دیده بود که برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه برود اما نشد.

 

فصل دوم از نمایش آیینی «غبار» به نویسندگی انوش معظمی و کارگردانی محمد رضا مداحیان با حمایت سازمان فرهنگی و هنری بشارت از 19 بهمن ماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

 

اردلان شجاع کاوه. میرطاهرمظلومی.شهرام عبدلی.خسروشهراز.جوادزیتونی. محسن افشار. شاپورکلهر.علی طهماسبی.یحیی ایراندوست.انوش معظمی بازیگران این نمایش هستند و غلامرضا آقاسی در این نمایش نیز شعر خوانی می کند.

 

در نمایش آیینی غبار سعید نقدزاده به عنوان دستیار کارگردان،برنامه ریز و مدیر تولید ، امیر اسکندری طراح چهره پردازی ، مهدی اکبری طراح صحنه ، ژاله زکی زاده طراح لباس ،محمد فرشته نژادآهنگساز ، حمیدرضاجوکار و عامر مسافرآستانه طراحان حرکت ، ایمان صفرزاده مدیر صحنه ، سید هاشم موسوی روابط عمومی و طاهر ده پهلوان نیز به عنوان مجری طرح با محمدرضا مداحیان کارگردان این نمایش همکاری می کنند.

 

این نمایش تا نیمه اسفند ماه در تالار وحدت برقرار است .

 

لازم به یادآوری است فصل اول نمایش «غبار» سال 93 در تالار وحدت به روی صحنه رفت که با استقبال کم نظیر مخاطبان همراه بود و یکی از پر مخاطب ترین نمایش های آن سال نام گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان