//
کدخبر: ۷۶۹۷۲ //

شاکردوست مرخص شد +تصاویر

“الناز شاکردوست” صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر مرخص شدن از بیمارستان برای صداگذاری فیلم سراسر شب به روز کرد.

شاکردوست مرخص شد +تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

“الناز شاکردوست” صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر مرخص شدن از بیمارستان برای صداگذاری فیلم سراسر شب به روز کرد.

 

اوایل بهمن ماه بود که الناز شاکردوست بازیگر جوان کشورمان سر صحنه تصویربرداری فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت دچار سانحه شد و با آسیب دیدگی از ناحیه کمر یک ماه در بیمارستان بستری شد.

 

روز گذشته الناز شاکردوست با انتشار تصاویری از بهبود وضعیت جسمانی اشت و حاضر شدن در استودیوی فیلم سراسر شب خبر داد.

 

الناز شاکردوست با انتشار تصاویری در اینستاگرامش نوشت:امروز در استودیو برای صداگذاری فیلم سراسر شب به همراه آقای فرامرز ابوالصدق صداگذار فیلم مان، فرزاد مؤتمن کارگردان و رفیق محبوبم و پوریا ذوالفقاری منتقد درجه یک و فیلمساز آینده ... ٢٩/بهمن/

١٣٩٦

فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی کیومرث پور احمد با بازی الناز شاکر دوست ، جواد عزتی و هادی حجازی فر به عنوان بازیگران اصلی در حال تصویربرداری بود که اتفاقی که برای الناز شاکردوست رخ داد باعث وقفه ای در تصویربرداری آن شد.

 

فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد مؤتمن جدیدترین اثر سینمایی الناز شاکردوست بود که او در این فلیم با سینا حجازی و امیر جعفری همبازی بود.الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

سراسر شب به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر و در خلاصه داستانش آمده است:مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: صراط نيوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان