//
کدخبر: ۷۶۷۱ //

ملیکا شریفی نیا: جشنواره امسال خیلی بی رمق است

بازیگر فیلم "مهمان مامان" گفت: بدون شک جشنواره فیلم خوب فروش مناسب گیشه در سال آینده را تضمین می کند. جشنواره فیلم فجر و گرفتن سیمرغ به جوانان این انگیزه را می دهد تا با تلاش بیشتری به کارشان ادامه دهند.

ملیکا شریفی نیا: جشنواره امسال خیلی بی رمق است

به گزارش فرتاک نیوز، ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: متاسفانه امسال در میان آثار حاضر در جشنواره فیلمی ندارم.

وی ادامه داد: امسال امیدهای زیادی به فیلم "خرگیوش" داشتیم اما متاسفانه این فیلم در بخش سودای سیمرغ پذیرفته نشد که دلیل آن را اصلاً نمی دانم.

بازیگر سریال "آشپزباشی" جشنواره فیلم را موثر در فروش سال آینده خواند و افزود: بدون شک جشنواره فیلم فروش مناسب گیشه در سال آینده را تضمین می کند. جشنواره فیلم فجر و گرفتن سیمرغ به جوانان این انگیزه را می دهد تا با تلاش بیشتری به کارشان ادامه دهند.

وی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره سی و پنجم تصریح کرد: روند برگزاری این دوره برای من عجیب است. زیرا وقتی از بیرون به سالن همایش ها نگاه می کنم اصلاً خبری از جشنواره نیست و انگار به کنسرت می آمدم. خیلی عجیب است که جشنواره امسال در محیط بیرونی هیچ گونه تبلیغاتی نداشته است.

بازیگر فیلم "مهمان مامان" جشنواره امسال را بی رمق خواند و خاطرنشان کرد: من احساس می کنم جشنواره امسال خیلی بی رمق است چون هم تعداد مخاطبان کم شده و همین که فضای شاداب قبلی در جشنواره وجود ندارد. کلاً امسال روحیه جشنواره در کاخ وجود ندارد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان