//
کدخبر: ۷۵۵۰۱ //

آغاز اختتامیه‌ی فیلم فجر با حضور جهانگیری

آیین اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سید عباس صالحی وزیر ارشاد آغاز شد.

آغاز اختتامیه‌ی فیلم فجر با حضور جهانگیری
به گزارش فرتاک نیوز،

شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن ماه؛ مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر که با نیم ساعت تاخیر آغاز شد با پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن مجید همراه بود.

رضا رشیدپور طبق اعلام قبلی اجرای مراسم اختتامیه را برعهده دارد.

 

جمعیت زیاد که بسیاری از آن‌ها غیرسینمایی و غیررسانه‌ای بودند و ورود آنها به طبقه همکف مرکز همایش‌ها باعث بی‌نظمی شده بود.

 

این در حالی است که جای مشخصی برای عوامل فیلم‌ها و نیز خبرنگاران‌ در نظر گرفته شده است، اما تعداد زیادی از مردم عادی که  احتمالا از طریق یک برنامه تلویزیونی دعوت شده یا از طریقی دیگر، موفق به ورود شدند که همه هم‌ خواهان نشستن در سالن اصلی بودند و همین باعث شد علاوه بر اینکه بعضی صندلی‌های خبرنگاران اشغال شود، شلوغی و ازدحام زیادی در سالن پیش آمد و دست‌اندرکاران اجرایی جشنواره موفق به بلند کردن مردمی که برخی از آن‌ها به اسم نماینده ارگانی خاص به سالن آمده بودند، نشدند.

57637761

نکته قابل توجه درخواست کارت از سوی افرادی بود که پشت گیت ورود به مجموعه مانده بودند و عده‌ای هم گویا موفق به خرید و فروش کارت شدند.

این خبر در حال بروز رسانی است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان