//
کدخبر: ۷۴۸۰۷ //

معاون رییس جمهوری : دولت به توسعه‌ صنعتی ایلام نگاه ویژه‌ای دارد

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه استان ایلام با توجه به شرایط استراتژیک و فیزیکی از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه نفت‌و گاز برخوردار است، اظهار کرد: دولت به توسعه‌ صنعتی استان ایلام نگاه ویژه‌ای دارد.

 معاون رییس جمهوری : دولت به توسعه‌ صنعتی ایلام نگاه ویژه‌ای دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اهالی استان ایلام آیین های هشتمین روز ایام الله فجر انقلاب اسلامی را صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهوری در فرودگاه شهر ایلام آغاز کردند.

 

دکتر اسحاق جهانگیری در آغاز سفر یک‌روزه خود در فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی این استان از زائران اربعین و استقبال مناسب از عاشقان و زائران عتبات گفت: بهسازی مسیر ایلام تا مهران از اولویت‌های مهم دولت است .

 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آب و برق 37 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در دهلران امروز افتتاح می شود تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی از برنامه های دولت بود که بهره برداری از ان امروز اغاز می شود.

 

بازدید و بهره برداری از بزرگراه ایلام - مهران ، بهره برداری از بیمارستان کوثر و حضور در جلسه شورای اداری استان ایلام از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور در این سفر یک روزه است.

 

افتتاح چندین طرح ، صنعتی و کشاورزی از مهمترین برنامه های سفر یک‌روزه اسحاق جهانگیری در هشتمین روز گرامیداشت سی و نهمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی به ایلام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان