//
کدخبر: ۷۰۴۰۴ //

روایت زندگی «قوی ترین قربانیان دنیا» در شبکه پرس تی وی

مستند «قوی ترین قربانیان دنیا» (World's Strongest Victim) در شبکه پرس تی وی به روایت زندگی سخت و پردرد مردم مظلوم و بی دفاع غزه در طول سال های متمادی جنگ در این منطقه می پردازد.

روایت زندگی «قوی ترین قربانیان دنیا» در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به زبان عربی و انگلیسی و محصول سال 2014 است و قصه درد و رنج مردمی را به تصویر می کشد که سال هاست درگیر جنگ با رژیم صهیونیستی هستند.

 

مستند «قوی ترین قربانیان دنیا»، یکی از آخرین حملات اسراییل به غزه را نشان می دهد که طی آن، بیش از دو هزار نفر کشته شدند که بسیاری از آنها غیرنظامی و اکثراً زنان و کودکان بی دفاع بودند. کسانی که در خود اسرائیل نسبت به این جنایات اعتراض کردند مورد هجمه شدید دولت و مقامات اسرائیل قرار گرفتند.

 

در ادامه این مستند واقعیاتی در مورد مسایل پشت پرده این جنایات بررسی و نشان داده می شود که مقامات حاضرند برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی بزنند و تمامی حقوق پذیرفته شده بین المللی را زیر پا بگذارند. از سوی دیگر کسانی که سال هاست خود را قربانی ناسیونالیسم و فاشیسم نازی ها معرفی می کنند نیز دانسته و نادانسته از آنها پیروی می کنند.

 

مستند «قوی ترین قربانیان دنیا» پنجشنبه و جمعه 28 و 29 دی ماه ساعت 04:00 به وقت تهران به مدت 27 دقیقه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود و تکرار آن ساعت 09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان