//
کدخبر: ۷۰۳۶۰ //

در «خارج از کادر» این هفته / دوربین آی‌فیلم همراه با زهرا سعیدی

برنامه «خارج از کادر» شبکه آی‌فیلم، این هفته به سراغ زهرا سعیدی، بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون کشور رفته و خارج از کادرهای وی را از زبان خودش به تصویر کشیده است.

در «خارج از کادر» این هفته / دوربین آی‌فیلم همراه با زهرا سعیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه «خارج از کادر» هر هفته میزبان یکی از هنرمندان و بزرگان عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر می‌شود و از مهمانش درباره دغدغه‌ها، مشغولیت‌ها و حال و هوای این روزهایش جویا می‌شود.

 

زهراسعیدی متولد ۵ اسفند ۱۳۳۲ درآبادان، یکی ازبازیگران سینما و تلویزیو ایران است که با بازی در فیلم سینمایی و سریال مریم مقدس بیش از پیش شناخته شد.

 

وی در فیلم‌های سینمایی نظیر تگرگ وآفتاب (۱۳۹۳)، شبکه (۱۳۸۹)، ملک سلیمان (۱۳۸۹)، چهره به چهره (۱۳۸۷)، سالاد فصل (۱۳۸۳)، دوشیزه (۱۳۸۱)، بی تو تنهایم (۱۳۸۰)، تیک (۱۳۸۰)، صنوبر (۱۳۸۰)، مریم مقدس (۱۳۷۹)، دختری به نام تندر (۱۳۷۹)، انتظار (۱۳۷۹)، شیدا (۱۳۷۷) و شیخ مفید (۱۳۷۴) حضور داشته است.

 

سعیدی همچنین در سریال‌های تلویزیونی همچون ماه و پلنگ، کیمیا، ستایش، یوسف پیامبر، همسایه‌ها، عشق سال‌های جنگ و ... ایفای نقش کرده است.

 

برنامه «خارج از کادر» به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی و کارگردانی فروزان جلالی جمعه ۲۹ دی ساعت 22:30 از کانال فارسی شبکه آی فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت 06:30 و 14:30 روز شنبه و 22:30 دوشنبه روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان