//
کدخبر: ۶۸۸۱۸ //

بررسی «فعالیت های آفریقای غربی برای مبارزه با تروریسم» در شبکه پرس تی وی

متیو ریچاردسون تهیه کننده برنامه «امروز آفریقا» (Africa Today)ی شبکه پرس تی وی، برای جدیدترین قسمت این برنامه، موضوع بررسی برنامه ها و فعالیت های آفریقای غربی در سال 2018 در جهت مبارزه با تروریسم را برگزیده است.

بررسی «فعالیت های آفریقای غربی برای مبارزه با تروریسم» در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در برنامه سه شنبه 19 دی پیرامون مباحثی همچون «نقش ECOWAS در حل بحران حملات تروریستی روزانه و بی ثبات سازی اجتماعی و اقتصادی»، «تهدیدهای مداوم غرب آفریقا از سوی گروه های خطرناک مانند القاعده و بوکوحرام»، «پیامدهای ناراحت کننده پدیده قاچاق انسان»، «پیامدهای ناشی از قاچاق مواد مخدر و خروج سرمایه» و «رفتار غیرانسانی با مهاجران لیبی و برده داری مدرن در آفریقای غربی» بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

برنامه «امروز آفریقا» (Africa Today) در لندن تولید می شود و به بررسی مسائل و رویدادهای روز قاره آفریقا می پردازد.

 

در این برنامه که قالبی گفت و گو محور دارد، مباحث و موضوعات مختلفی همچون مسائل سیاسی و گاهی اقتصادی و اجتماعی با حضور 2 نفر کارشناس مرتبط با موضوع در استودیو مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. همچنین یک کارشناس بومی از کشور موضوع رویداد یا دست اندرکاران دخیل، به صورت تلفنی در مباحث شرکت می کند تا به بهتر شدن نتیجه این برنامه کمک کند.

 

در بخش دیگر برنامه 25 دقیقه ای «امروز آفریقا» اخبار مرتبط با موضوع برنامه در شبکه های اجتماعی مرور می شود و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. تصویر- نریشن و گزارش مردمی مرتبط با موضوع مورد بحث نیز آیتم دیگر این برنامه است.

 

پخش اول «امروز آفریقا» سه شنبه ها ساعت 05:00 بامداد به وقت تهران و زمان پخش تکرار آن، چهارشنبه ها ساعت 00:03 بامداد، پنجشنبه ها ساعت 12:00 ، جمعه ها ساعت 10:00 و شنبه ها ساعت 18:00 است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان