//
کدخبر: ۶۷۵۲۹ //
هیسپان تی وی در فضای مجازی:

۷میلیون بازدید از وب سایت هیسپان تی وی در ماه گذشته/ بازدید اسپانیایی زبان ها از «ملک سلیمان» به مرز ۵ میلیون نزدیک می شود

آمار و ارقام از عملکرد وب سایت هیسپان تی وی نشان می دهد در آذرماه سال جاری: کاربران این وب سایت 7 میلیون کلیک بر روی صفحات وب سایت، حدود 6 میلیون بازدید از محتوای هیسپان تی وی در یوتیوب، حدود 12 میلیون بازدید صفحه فیس بوک شبکه و بیش از یک میلیون دانلود یکی از برنامه های هیسپان در فیسبوک داشته اند.

7میلیون بازدید از وب سایت هیسپان تی وی در ماه گذشته/ بازدید اسپانیایی زبان ها از «ملک سلیمان» به مرز 5 میلیون نزدیک می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان، مهدی صفری مدیر وب سایت هیسپان تی وی، با اعلام این خبرگفت:  بیش از 25 درصد این بازدیدکننده ها از کشور ایالات متحده آمریکا بوده اند که رتبه اول بازدیدها در ماه گذشته نیز متعلق به همین بخش از بازدیدکنندگان وب سایت هیسپان است. کاربران مکزیکی، اسپانیایی و آرژانتینی در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

مدیر وب سایت هیسپان، یکی از کارکردهای مهم شبکه های اجتماعی را پلی واسط برای آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با وب سایت شبکه عنوان کرد و افزود: ما هرچه قدر بتوانیم با المان های جذاب، گرافیک زیبا، ویدئوهای کوتاه ولی تاثیر گذار مخاطب خود در این شبکه ها را جذب کنیم به طور غیر مستقیم توانسته ایم آمار مخاطبان وب سایت را افزایش دهیم؛ چون مخاطبان شبکه های اجتماعی ما پس از بازدید از محتوای این شبکه ها برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و جامع تر به سراغ وب سایت ما می آیند. به عنوان مثال درماه گذشته بیش از 86 درصد بازدید کنندگان فیسبوک ما، به وب سایت نیز مراجعه کرده اند و این خود اهمیت بالای شبکه های اجتماعی را می رساند.

 

 وی افزود: بازدید صفحه فیسبوک هیسپان تی وی از ابتدای ایجاد تا به حال، هم اکنون از رقم 606 میلیون عبور کرده و تعداد دقایق بازدید و دانلود برنامه در صفحه یوتیوب شبکه نیز به بیش از یک و نیم میلیارد دقیقه رسیده است.   

 

صفری تاثیر عملکرد مثبت شبکه های اجتماعی در بهتر دیده شدن برنامه های شبکه را بسیار مناسب توصیف کرد و با ذکر نمونه توضیح داد: تیزر برنامه «در جستجوی حقیقت» با اجرای «روبرتو دلا مادرید» که به صورت زنده از شبکه هیسپان پخش می شود و یکی از پربیننده ترین برنامه ها در میان شبکه های اسپانیایی زبان دنیاست؛ در خصوص قسمتی از این برنامه که درباره بزرگترین ترس آمریکا در مواجهه با کره شمالی بود، در ماه گذشته در فیسبوک حدود یک میلیون بار دیده شده است و یا یوتیوب هیسپان در ماه گذشته حدود 6 میلیون بازدید داشته است. در مجموع نزدیک به 49 میلیون دقیقه ویدئوی برنامه ها در  صفحه یوتیوب هیسپان تی وی در ماه گذشته توسط کاربران دیده شده که از میان آنها می توان به فیلم سینمایی ملک سلیمان اشاره کرد که حدود 140 هزار بار توسط مخاطبین دیده شده و در مجموع از ابتدای بارگذاری آن در صفحه یوتیوب هیسپان، نزدیک به 5 میلیون بار دانلود شده است که نشان دهنده عمق تاثیر این شبکه در میان مخاطبان خود و علاقه مندی آنان به این دست از آثار نمایشی ایرانی است.

 

شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی که ششمین سال فعالیت خود را سپری می کند، توانسته عملکرد خوبی را در میان شبکه های برون مرزی صدا و سیما از خود نشان دهد که آمار، ارقام و مخاطبان بالای هیسپان در این سال ها خود گویای همه چیز است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان