//
کدخبر: ۶۶۴۲۲ //
آنا سولانز در «دو کرانه» از آمریکای لاتین

هیسپان تی وی برنامه جدیدش را در حوزه ادبیات روانه آنتن می کند

شبکه هیسپان تی وی ویژه برنامه ای با موضوع کتاب و ادبیات تهیه کرده تا مخاطبان اسپانیایی زبان خود را با نویسندگان، شاعران و ادیبان آمریکای لاتین بیشتر آشنا کند.

 هیسپان تی وی برنامه جدیدش را در حوزه ادبیات روانه آنتن می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان، اولین قسمت از برنامه «دو کرانه» (Dos Orillas) با موضوع کتاب و ادبیات و با نگاهی به ادبیات کشورهای آمریکای لاتین، چهارشنبه 6 دی ماه، روانه آنتن هیسپان تی وی می شود.

 

برنامه «دوکرانه» از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این برنامه نریشن محور، در اولین آیتم خود که با موضوع «مکزیک، خشونت و قاچاق» در این کشور تهیه شده سه کتاب «قاچاق در مکزیک»، «تبعید شده» و «دولت قاچاق، خشونت و مواد مخدر در مکزیک» را به بینندگان خود معرفی می کند و درباره این موضوع با کارشناسان مربوطه بحث و گفت و گو می کند. در این سه کتاب به بررسی خشونت در مکزیک از سه جنبه متفاوت نگاه شده است. نقطه همپوشانی هر سه دیدگاه به شرایط مکزیک پس از ششمین سال ریاست جمهوری فلیپه کالدرون اشاره می کند.

 

در بخش دیگری از برنامه، مستند کوتاهی از زندگی «ادواردو گاله آنو» نویسنده شناخته شده اروگوئه ای پخش می شود که درباره شخصیت ادبی و زندگی خصوصی این نویسنده است.

 

دوربین برنامه «دوکرانه» در ادامه به «بوئنوس آیرس» پایتخت آرژانتین می رود تا سری به نمایشگاه کتابی بزند که در این شهر برپا شده و به این بهانه با چند تن از نویسندگان آرژانتینی به گفت و گو می پردازد.

 

در پایان هر برنامه اشعاری از شاعران برجسته آمریکای لاتین خوانده می شود که در این برنامه شعری از «خولیو کورتاسار» شاعر آرژانتینی، پایان بندی «دو کرانه» را به خود اختصاص می دهد.

 

 برنامه ادبی «دو کرانه» با مدت زمان 25 دقیقه در هر قسمت، به تهیه کنندگی آنا سولانز هر هفته چهارشنبه ها ساعت 21:30 به وقت تهران روانه آنتن هیسپان می شود و تکرار آن پنج شنبه ساعت 9:30 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان