//
کدخبر: ۶۲۹۸ //

دریاچه ارومیه باز هم دغدغه موسیقی شد/ دریافت مجوز «شورسو»

آلبوم موسیقی ترکی «شورسو» با نگاهی به موضوع احیای منطقه زیستی دریاچه ارومیه به خوانندگی حامد نصر در قالب قطعات با کلام و بی کلام منتشر شد.


دریاچه ارومیه باز هم دغدغه موسیقی شد/ دریافت مجوز «شورسو»

به گزارش فرتاک نیوز حامد نصر خواننده آلبوم «شورسو» در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: این آلبوم شامل ۹ قطعه موسیقایی با کلام و بی کلام است که بنده علاوه بر خوانندگی، نوازندگی سازهای بادی چون کلارینت و ساکسیفون آن را به عهده داشتم. این آلبوم در ژانر پاپ آهنگسازی و تنظیم شده که آهنگسازی و تنظیم این قطعات را فرهاد دودانگه، داریوش برزگر، کیانوش محمدی و رضا بیگی به عهده داشته اند.

وی درباره محتوای آلبوم هم بیان کرد: شورسو به زبان ترکی به معنای آب شور است که به دریاچه ارومیه اطلاق می‌شود. اشعار این آلبوم هم  که به تازگی مجوز انتشارش را دریافت کرده از استاد شهریار و علی اقدم است و تمامی قطعات  نیز در استودیو «آواپندار» در تهران ضبط و میکس و مسترینگ قطعات توسط رضا بیگی انجام شده است. شرکت «هشت بهشت سبز» نیز مراحل اخذ مجوز این اثر را به انجام رسانده است.

نصر در پایان توضیح داد: این اثر محصول یک عمر زندگی من در کنار دریاچه ارومیه است و در آن کوشیده ام نگاهی امیدوارانه در جهت احیای دریاچه داشته باشم

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان