//
کدخبر: ۵۴۶۴ //

خواننده جوان آلبوم اش را به پدرش کرد

فرزند مرحوم احمد علامه دهر بازیگر فقید تئاتر و سینما تشریح کرد: «خیلی دوست داشتم این آلبوم را ۷ بهمن و همزمان با تولد پدرم منتشر کنم ولی متاسفانه اتفاق نیافتاد ولی در هر صورت من «مبارکم باشه» را به پدرم تقدیم می‌کنم که همیشه چشم انتظار این اتفاق بود.

خواننده جوان آلبوم اش را به پدرش کرد

به گزارش فرتاک نیوز، «نیما علامه» سرانجام پس از ۵ سال، آلبوم موسیقی «مبارکم باشه» را اواسط این هفته روانه بازار می‌کند، این در حالی است که پیش فروش این اثر از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شده است.

خواننده قطعه «سخته» ضمن تایید انتشار این آلبوم در اواسط هفته در ارتباط با عوامل این آلبوم گفت: «عمده ترانه‌های این آلبوم را امیرعلی بهادری سروده و علی کاشی نیز ترانه سرایی چند قطعه را بر عهده داشته است. در بخش تنظیم نیز امید میرزایی و خودم تنظیم‌ها را انجام داده ایم، همچنین میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم توسط آرش پاکزاد و محمد افضل انجام شده است.»

وی همچنین تاریخ تقریبی انتشار آلبوم را اواسط این هفته اعلام کرد و جزییات تاخیر در انتشار آن را اینگونه شرح داد: «مبارکم باشه پروژه ای است که تولید آن از سال‌ها پیش آغاز شده بود ولی به امید خدا و پس از ۵ سال انتظار، حالا دیگر انتشارش در نیمه اول بهمن قطعی شده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آلبوم سه شنبه ۱۲ بهمن ماه توسط پخش «دنیای هنر» روانه بازار می‌شود.»

فرزند مرحوم احمد علامه دهر بازیگر فقید تئاتر و سینما تشریح کرد: «خیلی دوست داشتم این آلبوم را ۷ بهمن و همزمان با تولد پدرم منتشر کنم ولی متاسفانه اتفاق نیافتاد ولی در هر صورت من «مبارکم باشه» را به پدرم تقدیم می‌کنم که همیشه چشم انتظار این اتفاق بود.»

شایان ذکر است که آلبوم «مبارکم باشه» تحت امتیاز موسسه ندای چنگ و به تهیه کنندگی احمد غلامی منتشر خواهد شد.

علاقه مندان برای پیش خرید آلبوم موسیقی «مبارکم باشه» می توانند به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان