//
کدخبر: ۶۱۶۲ //
فرش قرمز یک فیلم در کاخ مردمی جشنواره؛

کارگردان "ترومای سرخ" اجرای این اثر را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد/ فرش قرمز با حضور پریوش نظریه پهن شد

کارگردان فیلم سینمایی "ترومای سرخ"نخستین نمایش فلیمش را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد.

کارگردان "ترومای سرخ" اجرای این اثر را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد/ فرش قرمز با حضور پریوش نظریه پهن شد

به گزارش فرتاک نیوز، مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی "ترومای سرخ" با حضور میهن دوست کارگردان و بازیگران این فیلم در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

میهن دوست پس از عبور از فرش قرمز روی صحنه حاضر شد و گفت: صحنه ای از آتش سوزی ساختمان پلاسکو را برای فیلم "ترومای سرخ" آماده کرده بودیم و زمانی که بازبینی دوباره این بخش ها را مورد بررسی قرار می دادم، باردیگر به یاد آتش نشانان فداکار کشورمان افتادم و به خاطر فداکاری های آنها و اینکه اکنون بینمان حضور ندارند، بسیار ناراحت شدم.

این کارگردان عرصه سینما همچنین تصریح کرد: امشب برای ما شب بسیار خوبی است چرا که فیلمم اکران می شود اما از سوی دیگر و با توجه به حادثه ناگواری که در پی آتش سوزی و سپس فروریختن ساختمان پلاسکو رخ داد و تعدادی از آتش نشانان فداکار کشورمان به شهادت رسیدند بسیار ناراحت هستم.

کارگردان فیلم "ترومای سرخ" افزود: امشب به همراه بیش از 30 تن از بازیگران این فیلم که همگی بازیگران جدید هستند در فرش قرمز این اثر حضور پیدا کرده ایم و باید بگویم که برخی از بازیگران ما از جمله ویشکا آسایش به دلیل اینکه مشغول کاری داشتند  و مهتاب کرامتی به دلیل اینکه برنامه ای داشتند در این برنامه حضور ندارند.

میهن دوست هم چنین نخستین نمایش فیلمش را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد.

فرش قرمز "ترمای سرخ" با حضور بازگیرانی که بیشتر آنها چهره های مطرحی در عرصه سینما نبودند برگزار شد و از بین  بازیگران مشهور این فیلم تنها پریوش نظریه به عنوان نقش اصلی در فرش قرمز در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان