//
کدخبر: ۵۹۰۸۲ //
پرس تی وی «به دنبال حقیقت در امواج اربعین»

همراهی با شخصیت های مهم سیاسی و فرهنگی جهان در راه پیمایی اربعین امسال

محدرضا محمدنجات با موضوع حضور چهره های مهم سیاسی و فرهنگی دنیا مانند الکساندر دوگین، فیلسوف و کارشناس سیاسی مشهور روسیه و یا سینتیا مک کینی نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا و .... در پیاده روی بزرگ اربعین امسال، مستند «به دنبال حقیقت در امواج اربعین» را برای پرس تی وی می سازد.

همراهی با شخصیت های مهم سیاسی و فرهنگی جهان در راه پیمایی اربعین امسال
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «به دنبال حقیقت در امواج اربعین» که به مناسبت پیاده روی بزرگ اربعین در حال تولید است، حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی به نام و مشهوری را در این رویداد بزرگ فرهنگی – مذهبی شیعیان جهان همراهی می کند که شرکت آنها در این مراسم می تواند نشانه و پیام روشنی برای تمام دنیا از جذابیت اندیشه عمیق نهفته در این حرکت عظیم شیعیان و مسلمانان باشد.

 

در این مستند که قرار است در دو قسمت 50 دقیقه ای تولید شود دوربین مستند پرس تی وی مسیر پیاده روی اربعین را در کنار شخصیت های مهمی مانند «سینتیا مک کینی» که سابقه 12 سال حضور در مجلس نمایندگان آمریکا را دارد و هم اکنون استاد دانشگاه بنگلادش است و به گفته خودش از مدت ها قبل در فکر سفر به عراق بوده است، «الکساندر دوگین»، فیلسوف و کارشناس سیاسی مشهور روسیه و رهبر جنبش اوراسیا ؛ «امام مجاهد عبدالکریم»، امام جماعت مسجد الرسول(ص) شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای امریکا؛ «دکتر لئونید ساوین»، سردبیر مجله روسی ژئوپلیتیک و معاون جنبش بین المللی اوراسیای روسیه ؛ «کاترین شاکدام»، تحلیلگر سیاسی و رئیس موسسه مطالعات خاورمیانه «شفقنا»  در لندن؛ «توری راسل»، از بنیانگذاران سازمان Hand Up United بعد از قتل مایکل براون نوجوان سیاه پوست؛ طی می کند و مخاطبان پرس تی وی را  از چرایی حضور آنها در این همایش میلیونی آگاه می کند.

 

در ادامه این مستند، محدرضا محمدنجات، کارگردان این مجموعه دو قسمتی، لنز دوربین خود را در این همایش بزرگ اربعین چرخانده و برای مصاحبه به سراغ چهره های مطرح دیگری که در این مراسم باشکوه حضور یافته اند، می رود تا آنها نیز از احساسات خود و نگاهشان به این حضور مردمی شگفت انگیز بیشتر بگویند. «مارک گلن»، روزنامه نگار، نظریه‌پرداز و تحلیل‌گر ارشد مسائل سیاسی آمریکا؛ «ماما ادی آرمسترانگ»، قصه گو و نویسنده سیاه پوست آمریکایی؛ « ماتوزوف ویاچسلاو نیکولایویچ»؛ دیپلمات سابق روسیه و مشاور ارشد سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسایل خاورمیانه؛ همه از جمله شخصیت های فرهنگی و سیاسی حاضر در راهپیمایی بزرگ اربعین امسال هستند که در مستند پرس تی وی به آنها پرداخته می شود.

 

در کنار ساخت این مستند، کیلیپ-تیزرهای 3 دقیقه ای نیز از حضور این شخصیت ها تولید خواهد شد. این کیلیپ های 3 دقیقه ای شامل آیتم گرافیکی همراه با عکس و فیلم برای معرفی هر فرد، مصاحبه با شخصیت مدعو و مصاحبه های روتین از مراسم اربعین خواهد بود.

 

مستند «به دنبال حقیقت در امواج اربعین» به کارگردانی محمدرضا محمد نجات در دو قسمت 50 دقیقه ای و با حضور دو تیم فعال در این مراسم ساخته می شود و هر تیم چند نفر از این میهمانان را به عنوان سوژه اصلی دنبال کرده و در شرایط مختلف با آنها همراه خواهد بود.

 

گفتنی است که این چهره های مهم سیاسی و فرهنگی به دعوت سازمان فرهنگی هنری اوج به این مراسم دعوت شده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان