//
کدخبر: ۵۷۸۳۳ //

حرکت «کشتی کرامت» در دریای مدیترانه به روایت شبکه پرس تی وی

«کشتی کرامت» (Dignity on board) مستندی در شبکه پرس تی وی است که به روایت حضور کشتی «دیگنیداد» متعلق به سازمان بشردوستانه پزشکان بدون مرز با هدف کمک به مهاجران در دریای مدیترانه می پردازد.

حرکت «کشتی کرامت» در دریای مدیترانه به روایت شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، این مستند که محصول سال 2015 شبکه هیسپان تی وی است، داستان کشتی ای را روایت می کند که توسط سازمان بشردوستانه پزشکان بدون مرز تجهیز شده و در دریای مدیترانه با هدف کمک به هزاران مهاجری که در تلاش برای رسیدن به خاک اروپا هستند، در حرکت است.

 

در مستند «کشتی کرامت» تیم خبری شبکه هیسپان تی وی با این کشتی نجات همراه شده و از ابتدا افراد این کشتی را در نجات مهاجرین و بازگو کردن داستان زندگی شان همراهی می کند.

 

در این مستند که به زبان انگلیسی آماده سازی شده است، بیننده با یک فاجعه انسانی که دریای مدیترانه را به یکی از بزرگترین گورستان ها تبدیل کرده است، آشنا می شود. این اثر با طرح سوالاتی همچون «چرا بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که با جان و زندگی خود بازی کنند؟»، «چطور اروپا مرزهای خود را به روی تمامی این پناه جویان بسته است؟»، « چرا آنها را محکوم به مرگ در دریا کرده اند؟» و «چرا این مهاجران برای رسیدن به عزت و شرف انسانی جان خود را به بازی می گیرند؟» ذهن بیننده را به چالش می کشد.

 

مستند «کشتی کرامت» در سه قسمت 25 دقیقه ای از دوشنبه 8 تا چهارشنبه 10 آبان ماه ساعت 04:00 بامداد به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه در چهار نوبت در ساعات 09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 نیز تکرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان