//
کدخبر: ۵۸۷۸۵ //

«سینما آی فیلم» برنامه ای برای معرفی فیلم های سینمایی ایران

شبکه آی فیلم هر هفته چهارشنبه برنامه «سینما آی فیلم» را با محوریت رویدادهای سینمایی کشورمان به تهیه کنندگی وحید رونقی و محمدتنکابنی روی آنتن می برد.

«سینما آی فیلم» برنامه ای برای معرفی فیلم های سینمایی ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، برنامه «سینما آی فیلم» هر هفته از هر سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی این شبکه روی آنتن می رود. وحید رونقی تهیه کننده این برنامه هفتگی درباره جزئیات این برنامه هفتگی توضیح داد.

 

تهیه کننده «سینما آی‌فیلم» درباره برنامه گفت: در این برنامه به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان پرداخته می شود و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

 

رونقی با بیان اینکه این برنامه نزدیک به 3 سال است که هر هفته با اجرای اسماعیل باستانی روی آنتن آی فیلم قرار می گیرد، گفت: «سینما آی فیلم» سه زبانه بوده و زبان اصلی آن فارسی است.

 

وی هدف تولید این برنامه را  معرفى و تبلیغ فیلم هاى سینمایی روى پرده خواند و افزود: در برنامه با گفت وگو با عوامل فیلم سعى می کنیم مخاطب را با فیلم های در حال نمایش و اکران آشنا کنیم و باعث ترغیب او به تماشای فیلم شویم.

 

تهیه کننده «سینما آی فیلم» با اشاره به اینکه قسمت هایی از فیلم را نیز در برنامه نمایش می دهیم، گفت:  در ایام جشنواره فیلم فجر هر سال ویژه برنامه مفصلی خواهیم داشت که هرشب به صورت جامع به اخبار جشنواره و معرفى فیلم ها خواهدپرداخت.

 

«سینما آی فیلم» چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه روی آنتن قرار می گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان