//
کدخبر: ۵۸۲۷۳ //

«خارج از کادر» با حسین زندباف در قاب آی‌فیلم

برنامه «خارج از کادر» که جمعه شب‌ها روی آنتن آی‌فیلم قرار می‌گیرد، این هفته میزبان یکی از تدوینگرهای شاخص سینمای ایران شده‌است.

«خارج از کادر» با حسین زندباف در قاب آی‌فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، «خارج از کادر» به تهیه کنندگی عاطفه خالدی و کارگردانی فروزان جلالی به سراغ حسین زندباف می‌رود و با او گفت‌وگویی خارج از کادر همیشگی خواهد داشت.

 

حسین زندباف کارگردان، تهیه‌کننده و تدوینگر اهل ایران است. او در ۲۴ فروردین۱۳۲۵ در ساری به دنیا آمده و فعالیت در سینما را سال 1350 با دستیاری کارگردان آغاز کرده است.

 

زندباف دستیاری کارگردان را با فیلم‌هایی نظیر مأموریت(۱۳۶۵)، معما(۱۳۶۵)، مرگ سفید(۱۳۶۲) و دست شیطان(۱۶۰) تجربه کرده است.

 

وی همچنین تهیه کنندگی فیلم‌هایی نظیر زبان مادری، شب‌های روشن،ایستگاه متروک، از کنار هم می‌گذریم،شب‌های تهران، مومیایی۳، روانی، شمارش معکوس، راز مینا و سفر را برعهده داشته است.

 

نام حسین زندباف به عنوان تدوینگر در فیلم‌های سینمایی بسیاری به چشم می‌خورد که تعدادی از این فیلم‌ها عبارت‌اند از:  تلفن همراه رئیس جمهور (۱۳۹۰)، دل شکسته(۱۳۸۷)، همیشه پاییک زن در میان است(۱۳۸۶)، خوابگاه دختران(۱۳۸۳)، رؤیای سینما (۱۳۹۰)، زبان مادری(۱۳۸۹)، از کرخه تا راین(۱۳۷۱)، بوی پیراهن یوسف(۱۳۷۴) ، دختر شیرینی فروش( ۱۳۸۰) و کلاه‌قرمزی و سروناز(۱۳۸۱).

 

برنامه «خارج از کادر» ۱۲آبان جمعه شب ساعت 22:30 از آی فیلم پخش می‌شود و  بازپخش آن نیز در ساعت 06:30 و 14:30 روز شنبه و 22:30 دوشنبه روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان