//
کدخبر: ۵۸۵۹۸ //
برای اولین بار درتاریخ رسانه های استان کرمانشاه اتفاق افتاد؛

هیئت داوران در بخش رسانه های سراسری رأی‌ به انتخاب فرتاک نیوز داد

عصر امروز مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با انتخاب رسانه های برتر برگزار گردید که در این راستا فرتاک نیوز به عنوان رسانه موفق معرفی و جوایز نقدی خود را دریافت نمود.

هیئت داوران در بخش رسانه های سراسری رأی‌ به انتخاب فرتاک نیوز داد
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز در سالن اجتماعات مصلی تهران مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار گردید و رسانه های برتر در زمینه های مختلف معرفی و جوایز نقدی خود را دریافت نمودند.

 

در این مراسم پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز در بخش رسانه های سراسری حضور داشت و در رقابت با دیگر رسانه های قدرتمند توانست به عنوان یکی از رسانه های موفق در بخش فرهنگی هنری معرفی گردد.

 

لازم به ذکر است در این همایش باشکوه بیش از 600 رسانه در حوزه های محلی، منطقه ای و سراسری در بخش های مختلف به رقابت پرداختند که در این راستا برای اولین بار در تاریخ رسانه های مکتوب و مجازی، یک رسانه به محوریت استان کرمانشاه ولی با نگاهی ملی به نام فرتاک نیوز به سردبیری نادر دارستانی به رقابت با دیگر شرکت کنندگان پرداخت که در نهایت نیز توانست نظر هیئت داوران را به خود جلب نموده و به عنوان یکی از رسانه های موفق در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها معرفی و جوایز نقدی خود را دریافت نماید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان