//
کدخبر: ۵۵۱۴۴ //

مشکل بیمه اعضای خانه تئاتر حل می‌شود؟!

مدیرعامل خانه تئاتر از برگزاری جلسه‌ای برای برطرف شدن مشکل برخی اعضای خانه تئاتر در دریافت خدمات بیمه‌ای خبر داد.

مشکل بیمه اعضای خانه تئاتر حل می‌شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای گذشته تعدادی از اعضای خانه تئاتر در تماس با این خبرگزاری از وضعیت بیمه‌ای این نهاد صنفی گله داشتند و اعلام کردند که بیمه رازی از اوایل تابستان تاکنون برای خدمات درمانی پرداختی نداشته است و آن‌ها در پیگیری مراحل درمانی خود با وجود هزینه‌های سنگین با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

 

دراین‌باره اصغر همت توضیح داد:  روز یکشنبه 16 مهرماه جلسه‌ای با مسئولان بیمه رازی برگزار شد و ان‌ها هم با حسن نیت برخورد و اظهار کردند که مشکلی در ارتباط با بیمه افراد بستری در بیمارستان نبوده، اما برای کسانی که مسائل پاراکلینیکی داشتند مشکلاتی وجود داشته است.

 

او با اشاره به اینکه در روزهای گذشته با موج اعتراضاتی در این باره روبرو شده است، ادامه داد: ان‌شاءالله این مسائله به زودی برطرف می‌شود و فعلا باید چند روزی صبر کنیم، اما یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد شرایطی بود که برای تسهیل مراجعه‌کنندگان و ارتباط آن‌ها از طریق اینترنت انجام شد و این تا جایی که به اطلاع من رسیده خود باعث بروز مشکلاتی شده است.

 

همت گفت: برهمین اساس در خانه تئاتر محلی برای مراجعه‌کندگان و پیگیری مسائله بیمه اختصاص داده شده و همکارانی هستند تا هرآنچه نیاز است را به بیمه رازی انتقال دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان