//
کدخبر: ۴۹۴۹۷ //

توضیحات رامبد جوان در مورد ساخت فصل پنجم برنامه خندوانه

رامبد جوان اعلام کرد که تصویربرداری فصل چهارم "خندوانه" به پایان رسیده و بعید است که تولید فصل پنجم این برنامه پرطرفدار به این زودی‌ها آغاز شود.

توضیحات رامبد جوان در مورد ساخت فصل پنجم برنامه خندوانه
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته رامبد جوان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پایان تولید فصل چهارم "خندوانه" خبر داد و نوشت: ضبط "خندوانه" چند روزى هست که تموم شده و این گروه خسته اما همیشه آماده و حرفه اى و همراهِ "خندوانه" رفت که استراحت کنه و ایشالا با قدرت بیشتر و فکراى بهتر براى فصل پنجم برگرده جوان همچنین تاکید کرد که تولید فصل پنجم این برنامه یقینا به زودى نخواهد بود.

 

این کارگردان در ادامه پست اینستاگرامی خود به آغاز اکران فیلم "نگار" هم اشاره کرد: فیلم "نگار" به امید خدا از همین چهارشنبه نمایش‌اش در سینماها شروع مى شه و من بارها در کنارتون فیلم رو خواهم دید تا نظراتتون رو مستقیم بشنوم. این فیلم تجربه ى کاملا نویى براى من در کارنامه ى کاریمه و حتما براى شما هم تازگیهایى خواهد داشت.

 

رامید جوان در پایان این یادداشت، از ساخت فیلم جدید خود خبر داد. او نوشت که هم اکنون در حال آماده شدن تولید فیلم جدید‌اش است و خبرهای بیشتر در مورد این پروژه را در آینده اعلام خواهد کرد.

 

 

با توجه به نوشته‌های رامبد جوان می‌توان این گمانه را مطرح کرد که تولید فصل پنجم "خندوانه" پس از ساخت فیلم جدید رامبد جوان آغاز خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان