//
کدخبر: ۴۳۲۷۸۱ //
علی منصوری

چهره بازیگر محبوب سریال خط قرمز همه را شوکه کرد+عکس

عکسی غیر قابل باور از علی منصوری بازیگر خط قرمز را در ادامه مشاهده می کنید.

چهره بازیگر محبوب سریال خط قرمز همه را شوکه کرد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی منصوری متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است علی منصوری فارغ التحصیل لیسانس بازیگری تئاتر از از دانشکده هنر و معماری تهران می باشد، با سریال خط قرمز بسیار مشهور شد و حالا متاهل و در کار موسیقی است. علی منصوری فعالیت خود را با نوازندگی پیانو از دانشگاه شروع کرد او گرچه دانشجوی بازیگری بود اما وارد گروه موسیقی دانشگاه شده و توانست چندین کنسرت نیر برگزار کند. علی منصوری در سال ۱۳۷۸ اولین آلبوم خود بنام ایلیا که تنظیم آلکترونیک آن برعهده اش بود را منتشر داد که قطعه گل ارکیده آن بسیار شنیده و مشهور شد. 

علی منصوری

ورود به بازیگری علی منصوری با خط قرمز

در سال آخر دانشگاه بود که طی یک فراخوان انتخاب بازیگر توانست نقش نیما در سریال خط قرمز را بگیرد، این سریال از ۱۳ آذر ۱۳۸۰ تا ۴ تیر ۱۳۸۱ بصورت هفتگی هر سه شنبه پخش می شد.

با این سریال در کنار بازیگرانی چون، پویا امینی، سروش گودرزی، شهرام حقیقت دوست و ایمان اشراقی به شدت به شهرت رسید.

علی منصوری

علی منصوری بعد از سریال خط قرمز

بعد از خط قرمز ۱۲ تله فیلم بازی کرد و چندین سریال از جمله، سریال گل مرداب، سریال کمکم کن، سرزمین مادری، رویای آخر و … بازی کرد اما کم کم موسیقی جدی تر شد.

علی منصوری

علی منصوریرهبر ارکستر بنیامین

در اوایل سال های ۸۱ – ۸۲ از طریق استودیوی موسیقی که داشت به واسطه یکی از دوستانش با بنیامین بهادری آشنا شد و آنها بصورت جدی با هم وارد همکاری شدند.علی منصوری کارهای مربوط به ارکستر و کنسرت بنامین را برعهده داشت، این دو بعد از چندی سال از هم جدا شدند.

علی منصوری

ازدواج و همسرعلی منصوری

علی منصوری سالهاست ازدواج کرده و آخرین خبر همچنان خبر از متاهل بودنش می باشد، ثمره این ازدواج هم یک پسر نوجوانی بنام پارسا می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان