//
کدخبر: ۴۲۸۷۷۷ //

مهران مدیری دوباره با «پدر گواردیولا» می‌آید

اولین قسمت از فصل دوم سریال «پدرگواردیولا» در حالی صبح پنجشنبه پخش خود را آغاز می‌کند که برخی در کانال‌های مجازی این حاشیه را به راه انداخته بودند که معلوم نیست این سریال ادامه‌ای داشته باشد یا خیر.

 مهران مدیری دوباره با «پدر گواردیولا» می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل اول «پدر گواردیولا» با بازی مهران مدیری و کارگردانی سعید نعمت‌الله پخش شد اما نتوانست رضایت مخاطب خود را جلب کند. حتی گفته می‌شد مشخص نیست ادامه این سریال به کجا خواهد رسید؟

اما خبر از روابط عمومی پلتفرم پخش‌کننده سریال (تماشاخونه) آمده که قرار است از روز پنجشنبه این هفته (4 آبان‌ماه) ساعت 8 صبح فصل دوم آن پخش شود.

بنابراین خبر همچون فصل گذشته 10 قسمت خواهد بود و مخاطبان می‌توانند به صورت اختصاصی و رایگان از «تماشاخونه» فصل دوم این سریال را دنبال کنند.

در قسمت اول از فصل دوم این سریال، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد که دستمایه فصل دوم‌ شده است.

در این سریال بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، مسعود شریف، داریوش سلیمی، محمدرضا هاشمی، مصطفی حبیبی منش، سارا محمدی و با حضور هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عدل‌پرور و با معرفی النا حیدری، علیرضا اسلام‌پناه و با هنرمندی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری هر پنجشنبه ساعت 8 صبح پخش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان