//
کدخبر: ۴۲۴۲۲۰ //
بازیگران

زیباترین بازیگران زن متولد مهر؛ تسلیم شید چون جمع هر چی جذابه کاریزماتیک تو این ماهه

در این مقاله قصد داریم که چند تا از زیباترین بازیگران زن متولد مهر رو براتون معرفی کنیم تا اگر مهرماهی هستید بدونید با کدوماشون هم ماهید.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر؛ تسلیم شید چون جمع هر چی جذابه کاریزماتیک تو این ماهه
به گزارش فرتاک نیوز،

میدونید که زیبایی از ارکان مهم برای بازیگر بودن محسوب میشه و حتی خود بازیگرها هم به این قضیه اعتراف کردن و حتی شاید بشه گفت که خیلی ها در این بین به علت زیبا بودنشون بوده که به عنوان بازیگر انتخاب شدن و بعد تازه این سوال پیش اومده استعداد دارن یا ندارن که در صورت داشتن میشن ستاره و حسابی به چشم میان در صورت نداشتن هم حداقل نقش های فرعی بهشون تعلق میگیره و میتونن بازی کنن. حالا که حرف زیبایی هست و میخواهیم در این مقاله زیباترین بازیگران زن متولد مهر رو بهتون معرفی کنیم چرا که الان هم در مهر قرار داریم و در صورتی که ماه تولد شما هم هست میتونید بدونید با کدوم بازیگرا هم ماهید!

حالا که حرف زیباترین بازیگران زن متولد مهر یه سر هم بزنیم به خصوصیات متولدین این ماه، مهر ماهی ما بسیار منطقی هستن، عاشق اصالتن، علاقمند به موسیقی، بی آلایش، بدپیله، اهل مشورت، سیاستمدار، عاشق هنر و ادبیاتن و یه جورایی از هر انگشتشون یه هنر میریزه، مدافع مساوات و برابری، مقبول اطرافیانشون و... هستن. با این حساب میشه گفت که یه مهر ماهی میتونه معلم و استاد فوق العاده ای باشه و البته که در این مقاله قراره زیباترین بازیگران زن متولد مهر معرفی بشن بنابراین با توجه به علاقمندی به هنر هم میتونن بازیگرای خوبی باشن که در ادامه چندتاشونو براتون اسم میبریم، پس با ما همراه باشید.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر

سحر دولتشاهی از زیباترین بازیگران زن متولد مهر

خب در اول کار بریم سراغ یکی از زیبارویان مهرماهی یعنی سحر دولتشاهی که متولد 16 مهر 1358 هست در تهران هست. شاید براتون جالب باشه که که بدونید سحر دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هست! تحصیلات این بازیگر در رشته های مترجمی زبان فرانسه و ادبیات نمایشی هست. در خصوص زندگی شخصی این بازیگر که بخواهیم بگیم احتمالا دیگه هم میدونن که سحر دولتشاهی با رامبد جوان ازدواج کرد که در نهایت به طلاق منجر شد و در حال حاضر خیلی از خبرها حاکی از اینه که این بازیگر با خواننده ی معروف یعنی همایون شجریان ازدواج کرده که البته اونطور که باید و شاید این موضوع از طرفشون تائید نشده.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر

ساره بیات از زیباترین بازیگران زن متولد مهر

بریم سراغ یکی دیگه از خوش چهره ی مهرماهی که به کاریزما و جذابیت مشهوره یعنی ساره بیات که متولد 14 مهر سال 1358 اون هم در مشهد هست. رشته ی دانشگاهی این بازیگر صنایع فرش بوده و همچنین سفیر صنایع دستی هست. با این حساب ساره خانوم دوره های بازیگری رو در موسسات آزاد گذرونده. در خصوص زندگی شخصی بازیگر باید بگیم که ایشون با آهنگساز معروف یعنی علیرضا افکاری ازدواج کردن و البته که احتمالا یادتون باشه که شایعات فراوانی در رابطه با ازدواج ساره بیات با گلزار پخش شده بود که خبر ازدواجش با آقای افکاری مهر خاتمه زد به همه ی این حواشی و جالبه که اولین بار هم این خبر توسط آقا داماد اعلام شد.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر

لیلا حاتمی از زیباترین بازیگران زن متولد مهر

زن زیبای بعدی داستان امروز لیلا حاتمی هست که متولد 9 مهر سال 1351 هست و علاوه بر بازیگری مترجمی و صداپیشگی هم انجام میده. احتمالا این رو بدونید که پدر این بازیگر کارگردان معروف سینما یعنی علی حاتمی بوده. لیلا حاتمی مدتی رو برای تحصیل در رشته ی ادبیات در سوئیس گذروند ولی خب به علت این که پدرش بیمار شده بود تحصیلش نیمه کاره موند و برگشت ایران. در خصوص زندگی شخصی این بازیگر باید بگیم که لیلا حاتمی از بی حاشیه ترین های سینما هست و بیست و پنج سال پیش با علی مصفا که ایشون هم بازیگرن ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب دو فرزند به اسم های عسل و مانی هست.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر

مهتاب کرامتی از زیباترین بازیگران زن متولد مهر

نوبت بازیگری رسید که به چشم های بهاریش معروفه یعنی مهتاب کرامتی که متولد 25 ام مهرماه سال 1349 هست و علاوه بر بازیگری تهیه کنندگی هم انجام میده و شاید براتون جالب باشه که بدونید ایشون سفیر صلح یونیسف هم هست. مهتاب کرامتی در رشته ی میکروبیولوژی تحصیل کرده و دوره های بازیگری رو پیش زنده یاد امین تارخ طی کرده. در خصوص زندگی شخصی ایشون، اینطور که گفته میشه مهتاب کرامتی سال ها پیش و قبل از این که شناخته بشه ازدواج میکنه ولی خب این رابطه به جدایی ختم میشه و حتی در برخی جاها بیان شده که ایشون از این ازدواج دارای یه دختر به اسم هلن هم هستن.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر

باران کوثری از زیباترین بازیگران زن متولد مهر

بگیم از باران کوثری که از دیگر مهرماهی های جذاب محسوب میشه و متولد 25 ام این ماه در سال 1364 هست. احتمالا بدونید که ایشون دختر کارگردان معروف زن ایرانی یعنی رخشان بنی اعتماد و هست و تا به حال مکررا در فیلم هایی که مادرش ساخته بازی کرده. ایشون در رشته ی نمایش توی هنرستان سوره تحصیل کرده. در خصوص زندگی شخصی این بازیگر باید بگیم که باران کوثری در حال حاضر مجرد هست و ازدواج نکرده البته که شایعات زیادی در یه تایمی از بابت ازدواج ایشون با حامد بهداد به وجود اومده بود که در نهایت با واکنش باران کوثری و روشن کردن این موضوع که این دو نفر فقط رفیق و همکار هستن این شایعات مهر باطل خوردن.

زیباترین بازیگران زن متولد مهر

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان