//
کدخبر: ۴۱۰۴۷۷ //

محسن چاوشی «جمعیت حیدر» را راه‌اندازی کرد

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ همزمان با عید سعید غدیر «جمعیت حیدر» را برای حمایت از ایتام و نیازمندان راه‌اندازی کرد.

محسن چاوشی «جمعیت حیدر» را راه‌اندازی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن چاوشی  خواننده موسیقی پاپ امروز (جمعه،۱۶ تیر) همزمان با عید سعید غدیر خم با اعلام خبر راه‌اندازی «جمعیت حیدر» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «به پشتیبانی و مهر همیشگی شما و به نام نامیِ مولای متقیان حضرت علی (ع) «جمعیت حیدر» رو بنیان گذاشتیم. موسسه‌ای که صاحبان اصلی‌اش شما هستید و قراره صرفاً در زمینه حمایت از ایتام و تهیه و توزیع ارزاق برای نیازمندان مناطق محروم فعالیت کنه و شماره حساب مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته شده که به اطلاع‌تون می‌رسونم. می‌دونم و افتخار می‌کنم که همیشه در کنارم بودید، مخصوصاً وقتی امید به قدم و دست خیرتون داشتم و حالا هم دعوت می‌کنم از تک‌تک‌تون که همزمان با عید غدیر لبخند رو به لب نیازمندان و ایتام هر کجای این خاک هستند هدیه بدیم و گره‌ای هر چند کوچیک از زندگی‌شون باز کنیم.

پس باز هم این رو تاکید کنم که

۱. «مرکز نیکوکاری حیدر» حوزه‌ فعالیتش حمایت از ایتام و نیازمندان و تهیه و توزیع ارزاقه

۲. کمک به بیماران طبق روال گذشته در صفحه‌ اینستاگرام‌ خودم انجام می‌شه...

مخلص و ارادت همیشگی»

محسن چاوشی «جمعیت حیدر» را راه‌اندازی کرد

چاوشی از هنرمندانی است که بیش از ۲۰ سال عاشقانه‌ها و دردهای جامعه خود را در قالب آثار موسیقایی روایت می‌کند، وی در این مدت کنسرتی برگزار نکرده است اما طرفداران بسیاری دارد و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مخاطبان و طرفداران خود فعالیت خود را در این زمینه ادامه می‌هد.

این خواننده فعالیت خود را در حوزه موسیقی چنین بیان کرده است: «برای مردم و ایران و همه دغدغه‌هایش می‌خوانم و تا ابد صدای محرومان و همین مردم خواهم ماند. و با خشم بسیار تکرار می‌کنم: «شک دارم به ترانه‌ای که زندانی و زندانبان باهم زمزمه‌اش می‌کنند...»»

وی تاکنون با همراهی بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام و چند صدهزار دنبال‌کننده در توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی پویش‌هایی، فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه بسیاری را انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به تامین کمک هزینه درمان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تأمین مبلغ دیه برای نجات از اعدام اشاره کرد.

چاوشی با انتشار فراخوانی در صفحه‌های خود در فضای مجازی با اشاره به فرد نیازمند و شرح حال کوتاه از زندگیش که توسط او و افراد دیگر شناسایی می‌شوند، از اعضای این پویش‌ها درخواست همراهی می‌کند که این فراخوان‌ها در نهایت با جملاتی همچون «از مهر مستدام شما ممنونم؛ با کمک شما مبلغ مورد نیاز فراهم شد» و «به یاری دستان پرخیرتان؛ هزینه درمان تامین شد.» به پایان می‌رسد و یا برای تقدیر از اقدامات خیرخواهانه مردم، تک‌آهنگ‌هایی منتشر و به آنان تقدیم می‌شود.

اقدامات خیرخواهانه چاوشی مورد تقدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند نیز قرار گرفته است.

آزادی ۱۵۵۶ زندانی جرایم غیرعمد

چاوشی سال گذشته ضمن تقدیر از کمک‌های طرفداران خود در این اقدامات خیرخواهانه، گزارشی را در این رابطه در یکی از صفحه‌های مجازی خود منتشر کرد: «صحبت از مردمانی‌ است که بلندطبعی‌شان در هنگام فعالیت‌های نوع‌دوستانه، صحنه‌ای غرورآفرین به‌ نمایش می‌گذارد. مردمانی که دست‌ در دست مشکلات، زندگی‌شان را سپری می‌کنند، دست یاری‌شان زنجیره‌ای ناگسستنی به‌ وجود آورده است.

به همین منظور لازم است به‌ اطلاع شما هم‌دلان و مخاطبان محسن چاوشی برسانیم که مجموع کمک‌های مردمی دریافت‌ شده تاکنون، منجر به آزادی ۱۵۵۶ زندانی جرایم غیرعمد، تأمین هزینه درمان ۱۲۵۰ بیمار، تأمین دیه ۷۵ زندانی محکوم به اعدام و تأمین کمک‌ هزینه ۲۵ مسکن شده است. همچنین به آگاهی‌تان می‌رسانیم که آزادی ۸۵۱ زندانی جرایم غیرعمد با همکاری ستاد دیه کشور و آزادی ۷۰۵ زندانی دیگر با همراهی انجمن حمایت زندانیان بوده است. آنچه که این اعداد را ارزشمند می‌کند، حضور تحسین‌ برانگیز مردم است؛ نور امید در دل‌هایتان جاری.»

اکنون چاوشی در ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه خود، «جمعیت حیدر» را برای حمایت از ایتام و نیازمندان راه‌اندازی کرده است، در معرفی این نهاد آمده که «جمعیت حیدر» با هدف شناسایی خانواده‌های نیازمند و ایتام ایجاد شده است و پس از تشکیل پرونده و بررسی‌های به عمل آمده، تحت پوشش این مرکز قرار خواهند گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان