//
کدخبر: ۴۰۵۰۳ //

رقابت خیابانی و فردوسی‌پور به بازار کتاب کشید!

سه چهار سال پیش عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر محبوب فوتبال، با ترجمه کتاب‌هایی وارد بازار کتاب هم شد و اتفاقا آثارش بسیار مورد استقبال قرار گرفت. شاید حالا با ملاحظه همین روند است که جواد خیابانی، کتابی به ترجمه خود روانه بازار کتاب کرده و همچون عرصه گزارشگری، به عرصه رقابت با او در دنیای کتاب نیز برآمده است.

رقابت خیابانی و فردوسی‌پور به بازار کتاب کشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

سه‌گانه «پپ گواردیولا» اثر مارتی پرارنائو با ترجمه جواد خیابانی در انتشارات افق دور راهی بازار نشر شده است؛ کتابی که عصر دیروز در کتابخانه ملی رونمایی شد.

در توضیح اثر درباره «پپ گواردیولا» باید گفت، این کتاب درواقع یک سه‌گانه است که قرار بود جداگانه منتشر شود، اما درنهایت در یک کتاب 980 صفحه‌ای منتشر شد.

کتاب اول «تولد اسطوره» نام دارد که در 170 صفحه توسط جواد خیابانی نوشته شده است. کتاب دوم و سوم به نام‌های «محرمانه پپ» و «تکامل جوزپه گواردیولا» به قلم مارتی پرارنائو و ترجمه جواد خیابانی منتشر شده است.

خیابانی در مورد ترجمه این اثر و این‌که از چه منابع و مراجعی برای نوشتن کتاب نخست استفاده کرده، توضیح کاملی در کتاب ارائه کرده است. این کتاب با مقدمه سه صفحه‌ای علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران منتشر شده است.

در بخش اول کتاب، جواد خیابانی به مباحثی مانند تولد اسطوره، کاتالونیا کجاست؟، شروع مارتی پرارنائو، پپ و خانواده، پرش به آینده‌ای در منچستر، سلوک فلسفی پپ، اثرات و گفته‌های پپ، محدودیت زمان پپ، تفریح در قطر، چرخش ذهنی نابغه و دستیاران پپ پرداخته است.

سه‌گانه پپ گواردیولا، اثر مارتی پرارنائو با ترجمه جواد خیابانی در 976 صفحه، شمارگان هزار نسخه و به‌بهای 75 هزار تومان توسط انتشارات افق دور راهی بازار نشر شده است.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان