//
کدخبر: ۳۹۳۷۷ //

تعلیق یک مجری 'شبکه فاکس بازرگانی'به اتهام آزار جنسی

'شبکه فاکس بازرگانی' که یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی'فاکس قرن بیست ویکم' و بخشی از امپراتوری رسانه ای 'روپرت مرداک' است 'چارلز پاین' یکی از مجریان خود را به دلیل فساد اخلاقی از کار تعلیق کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه لس آنجلس تایمز پیشتر نوشته بود که پاین مجری برنامه 'پول درآوردن' در شبکه آمریکایی فاکس بازرگانی به دلیل آزار جنسی تحت تحقیق است.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، تعلیق پاین در ادامه سلسله رسوایی هایی است که در شبکه فاکس رخ داده است. سال گذشته 'راجر ایلز' رئیس فاکس نیوز، درماه آوریل 'بیل اوریلی' از مجریان معروف این شبکه و همچنین تعدادی دیگر از کارکنان آن به دلیل آزار جنسی و نژادی از کار برکنار شدند.

چند روز پیش 'جیمی هوروویتس' مدیر اجرایی 'فاکس ورزشی' به اتهام آزار جنسی اخراج شد. پس از شبکه های فاکس نیوز و فاکس ورزشی اینک فاکس بازرگانی هم درگیر مسائل مربوط به آزار جنسی شده است.

فاکس بازرگانی در بیانیه ای گفت: این مساله به طور کامل بررسی می شود و گام های درستی را برای رسیدن به یک راه حل به موقع بر می داریم. جاناتان هالپرن وکیل پاین گفت که موکلش این اتهامات را 'به شدت رد می کند.'

این رسوایی ها در حالی افشا می شود که روپرت مرداک میلیاردر و صاحب فاکس قصد دارد رضایت دولت انگلیس برای خرید شبکه تلویزیونی Sky Plc را به دست آورد.

دیده بان ارتباطات تلویزیونی و رادیویی انگلیس موسوم به Ocfom هفته گذشته گفت که اتهامات مربوط به آزار جنسی و نژادی در فاکس نیوز 'نگرانی های بسیار جدی' را به وجود آورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان