//
کدخبر: ۴۰۳۹۳۲ //
نیوشا ضیغمی

طلاق نیوشا ضیغمی لو رفت / تایید خانم بازیگر به شایعه جدایی اش!

نیوشا ضیغمی بازیگر ۴۲ ساله سینمای ایران است که از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر طلاق از همسرش در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مطرح شده است.

طلاق نیوشا ضیغمی لو رفت / تایید خانم بازیگر به شایعه جدایی اش!
به گزارش فرتاک نیوز،

 با آنکه خانم ضیغمی هرگز به‌طور رسمی این خبر را تایید نکرد اما پست ها و متن های اینستاگرامی‌اش تلویحا ادعاها درباره جدایی او از همسرش را تایید کرده‌اند.

حضور چند‌ثانیه‌ای دختر  نیوشا ضیغمی  در لایو اینستاگرامی این بازیگر که اخیرا بیش از پیش مورد توجه رسانه هاست، مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

نیوشا ضیغمی سال ۱۳۹۷ با همسرش، آرش پولادخان، صاحب دختری به نام لنا شد که در این ویدیو او را می‌بینید.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است. و در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شده است.

ضیغمی می‌گوید با وجود مخالفت پدر و مادرش وارد حرفه بازیگری شده است:‌«وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود.

پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان