//
کدخبر: ۴۰۳۵۰۵ //

ماجرا انتشار خبر لغو کنسرت فرج علیپور چه بود؟

درپی انتشار خبری مبنی بر لغو کنسرت فرج علیپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درباره دلیل به تعویق افتادن برگزاری این کنسرت توضیح داد.

ماجرا انتشار خبر لغو کنسرت فرج علیپور چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

درحالی که احسان میرضیایی مدیر برنامه فرج علیپور امروز خبر از لغو برگزاری کنسرت این خواننده موسیقی لرستان را اعلام کرد، در فضای مجازی گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه شکل گرفت.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نشان داد که اصل ماجرا لغو کنسرت نبوده و موضوع تعویق اجرای برنامه  است.

سعید جابری انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تکذیب لغو کنسرت مذکور تاکید کرد: به هیچ عنوان موضوع لغو کنسرت آقای فرج علیپور مطرح نیست و تنها به دلیل برخی مشکلات در تهویه سالن محل برگزاری بوده است.

انصاری در ادامه افزود: با توجه به افزایش درجه هوا و تجمع تعداد زیادی از علاقمندان به آثار آقای فرج علیپور لازم است سیستم تهویه مطبوع سالن برگزاری کنسرت برای رفاه حال هموطنان که بلیت تهیه کرده‌اند فعال شود، از این رو در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مشکلاتی در سیستم وجود دارد که به زودی این مشکلات برطرف می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین تصریح کرد: برآورد انجام شده بیانگر این نکته است که تعمیر و سرویس سیستم تهویه مطبوع تا هفته آینده انجام می‌شود و بعد از انجام سرویس و تعمیر سیستم و تست آن کنسرت آقای علیپور برگزار خواهد شد.

فرج علیپور خواننده و نوازنده کمانچه است که در اواخر ماه گذشته هم کنسرتش را در تهران و در تالار وزارت کشور روی صحنه برده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان