//
کدخبر: ۴۰۳۲۹۴ //
شادمهرعقیلی

میخوای بدونی داستان رابطه شادمهر و ژینا که واسش آهنگ خونده چیه؟ بیا تا بهت بگم|راز رابطه عمیق شادمهر عقیلی با ژینا

داستان آشنایی شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری را در ادامه بخوانید.

میخوای بدونی داستان رابطه شادمهر و ژینا که واسش آهنگ خونده چیه؟ بیا تا بهت بگم|راز رابطه عمیق شادمهر عقیلی با ژینا
به گزارش فرتاک نیوز،

ژینا کلانتری دوست دختر سابق شادمهر عقیلی پرحاشیه ترین خواننده ایران می باشد که چند سال پیش بنا به دلایلی ژینا کلانتری به یک باره تصمیم گرفت رابطه خود شادمهر را به پایان برساند. ژینا ابتدا متاهل بود و دارای پسری ۷ ساله بود و پس از مدتی از شوهر خود جدا شد و کم کم با شادمهر عقیلی آشنا شد و وارد رابطه شدند.

همان طور که گفته شد ژینا کلانتری دوست دختر سابق شادمهر مدیر سایت بت مجیک می باشد که پس از مدتی از یک دیگر جدا شدند. اما رابطه دوستی بین ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی چگونه شکل گرفت؟ چندین سال پیش پس از طلاق ژینا از همسر سابق خود به یک  مهمانی در شمال کشور دعوت شد. در آن مهمانی ژینا کلانتری و شادمهر با یک دیگر آشنا شدند و مراحل شکل گیری رابطه شکل گرفت. پس از شروع رابطه شادمهر از وابستگی شدید خود به ژینا کلانتری گفت و آهنگی را با اسم ژینا گل من خواند که بسیار معروف شد. شادمهر عقیلی به قدری ژینا کلانتری را دوست داشت که قصد ازدواج با وی نیز مطرح شد و در برخی از خبر گزاری های آن دوره نیز عنوان شد که شادمهر و ژینا با یک دیگر نامزد کرده اند.

ژینا کلانتری پر حاشیه قبل از برقراری رابطه با شادمهر عقیلی بازیگر صدا و سیما بود و در چند فیلم نیز بازی کرد و بعد از شروع رابطه با شادمهر کم کم از فضای بازیگری دور شد و پس از کشف حجاب دیگر در هیچ فیلمی بازی نکرد.

وی که بازیگر سابق صدا و سیما و همچنین دوست دختر سابق شادمهر عقیلی به شمار می رود پس از جدایی و اتمام رابطه با شادمهر ایران را ترک کرد ولی اطلاعات دقیقی از محل زندگی وی در خارج از کشور موجود نیست ولی بر طبق گفته ها وی ازدواج مجدد نمود و همراه با همسر جدید خود ایران را ترک کرد.

اما داستان ازدواج مجدد ژینا کلانتری چیست؟ بعد از مشکلات به وجود آمده برای شادمهر عقیلی در ارتباط با مسائل کسب مجوز برای ساخت و منتشر کردن آهنگ، شادمهر تصمیم به خروج و مهاجرت از ایران را گرفت و به طور موقت از ایران خارج شد. بعد از خروج شادمهر از ایران ژینا کلانتری با انتشار پستی در اینستاگرام با عکس حلقه نامزدی خبر ازدواج خود را منتشر کرد و در کپشن پست خود نوشت: دوست داشتم بهترین لحظه زندگیم رو با شما به اشتراک بگزارم!!

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی

 
 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان