//
کدخبر: ۳۸۶۴۱۴ //
با تجلیل از عوامل فیلم " اتاقک گلی"؛

دهمین دوره جشنواره "فیلم فجر" استان کرمانشاه به کار خود پایان داد

با تجلیل از عوامل فیلم " اتاقک‌گلی" دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه به کار خود پایان داد.

 دهمین دوره جشنواره "فیلم فجر" استان کرمانشاه به کار خود پایان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین اختتامیه چهل و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و دهمین دوره در استان کرمانشاه با تجلیل از عوامل فیلم "اتاقک گلی" با حضور استاندار، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و مسئولین استانی شامگاه (۲۴بهمن‌ماه) در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد‌.

علی صفدری مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهل‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمانشاه ۲۰ فیلم اکران شد و تا این لحظه بیش از ۳۰۰۰ نفر در استان بیننده این فیلم‌ها در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون بوده‌اند.

وی افزود: بر اساس آمار به دست آمده بیشترین فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در غرب کشور مربوط به استان کرمانشاه است که نشان از دقت، سلیقه، ذوق و توجه مردم این استان به حوزه هنر و سینما دارد.

صفدری بیشترین فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه را مربوط به فیلم‌های اتاقک گلی و  "غریب" عنوان کرد و گفت: فیلم "وابل" و فیلم "شماره ۱۰" هم طی این هشت رو با بازدید فراوانی روبرو شدند.

در این مراسم "محمد‌علی عسگری" کارگردان فیلم "اتاقک‌گلی" با تشکر از مردم شهرستان جوانرود که در جمع آنها این فیلم تولید و به جشنواره فیلم فجر رسید گفت: چندین سال قبل در کرمانشاه نمایش‌نامه‌‌ای را در حوزه آسیب شناسی به عنوان پایان‌نامه ارائه دادم و از حضور در این استان خوشحال و خرسندم.

IMG_20230213_194906_747(1)

 در ادامه داود صبوری تهیه‌کننده فیلم اتاقک گلی نیز در اظهار کرد: این فیلم از دل بر آمد و نوشته شده با دل ساخته شد و امیدواریم به دل نیز بنشیند.

گفتنی است؛ در پایان آیین اختتامیه چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه از عوامل فیلم "اتاقک گلی" تجلیل شد و این فیلم در سانس فوق‌العاده اکران گردید.

شایان ذکر است؛فیلم اتاقک گلی در چهل‌و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردان فیلم اول، جایزه ویژه هیات داوران،سیمرغ بلورین بهترین فیلم مقاومت و جایزه آرمان از طرف شهردار تهران را به خود اختصاص داد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

IMG_20230213_194916_367

IMG_20230213_194656_277

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان