//
کدخبر: ۳۸۱۹۲۶ //

تجلیل از فیلم‌سازان "زن" کرمانشاهی

از فیلم‌سازان زن فعال انجمن سینمای جوان کرمانشاه، در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) تجلیل شد.

تجلیل از فیلم‌سازان "زن" کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز(۲۱ دی) در این مراسم که در محل سینما "بیستون" برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه فیلم‌سازی گفت: در این عرصه هنرمندان توانمندی داریم و از ظرفیت‌های خوبی برخورداریم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت فیلم سازی در استان، گفت: یکی از راه‌های رشد در مسیر فیلم سازی، برگزاری جلسات بررسی و نقد فیلم است و انتظار داریم "پاتوق فیلم" انجمن سینمای جوان جهت انجام این کار همچون گذشته فعال شود.

صفدری گفت: رشد کمی و کیفی فیلم سازی در کرمانشاه در گرو برگزاری پررونق جلسات نقد فیلم است که امیدواریم با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته این شرایط را فراهم کرده‌ایم که برگزاری این جلسات در محل سینما بیستون صورت گیرد تا انگیزه مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این عرصه باشد.

وی افزود: از این پس جلسات نقد فیلم هر دو هفته یکبار در این محل برگزار شده و اطلاع رسانی آن از قبل صورت می‌گیرد.

 کامران رضایی رییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه هم در این مراسم با قدردانی از پیگیریهای مدیرکل ارشاد استان برای برگزاری جلسات "پاتوق فیلم" در محل سینما بیستون گفت: برگزاری جلسات نقد فیلم در محل سینما و نمایش فیلم کوتاه بر روی پرده سینما انگیزه خوبی برای حضور هنرمندان در جلسات نقد فیلم خواهد شد.

رضایی با تقدیر از فعالان زن عرصه فیلم سازی استان گفت: خوشبختانه زنان و دختران فیلمساز همپای مردان در این عرصه فعالیت کرده و در بسیاری حوزه‌های فیلم‌سازی از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلم‌برداری و ... می‌درخشند.

در پایان این مراسم از فیلم‌سازان زن فعال انجمن سینمای جوان تقدیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان