//
کدخبر: ۳۷۹۱۱۸ //

عوامل اجرایی و رسانه‌ای کاروان روایت حبیب در کرمانشاه تجلیل شدند

همزمان با پایان ویژه برنامه‌های کاروان روایت حبیب در استان کرمانشاه عوامل اجرایی و رسانه‌ای این رویداد ملی در کرمانشاه تجلیل شدند.

عوامل اجرایی و رسانه‌ای کاروان روایت حبیب در کرمانشاه تجلیل شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با پایان ویژه برنامه‌های کاروان روایت حبیب در استان کرمانشاه بعد از ظهر سه شنبه از سوی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از عوامل اجرایی و رسانه‌ای این رویداد ملی در این نهاد تجلیل شد.

افشین آزادی با قدردانی از اصحاب رسانه و عوامل اجرایی در با شکوه برگزار کردن و انعکاس این رویداد ملی، اظهار کرد: در طول میزبانی استان کرمانشاه از کاروان روایت حبیب ۳۷ عنوان برنامه با مضامین مختص به سردار سلیمانی از ۲۳ الی ۲۶ آذر برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های سفیر روایت حبیب در شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب، افزود: در روزهای میزبانی این شهرستان‌ها از کاروان روایت حبیب، استقبال پر شور و اشتیاق مردم برای حضور در این برنامه‌ها نشان دهنده ارادت ویژه به حاج قاسم سلیمانی بود.

آزادی با قدردانی ویژه از حضور خانواده معظم شهدا در ویژه برنامه‌های کاروان روایت حبیب در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس در برگزاری ویژه برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب، عطر بو و غنای مضاعفی بخشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان