//
کدخبر: ۳۷۶۱۸۳ //

تمدید ۷ روزه حراج بزرگ لوازم آرایشی بهداشتی در بلک فرایدی ۲۰۲۲

بلک فرایدی یا جمعه سیاه پرتخفیف! بلک فرایدی آرایشی و خرید لوازم آرایشی اصل با بیشترین تخفیف!

تمدید 7 روزه حراج بزرگ لوازم آرایشی بهداشتی در بلک فرایدی 2022
به گزارش فرتاک نیوز،

حتماً نام «بلک فرایدی» یا «جمعه سیاه» به گوشتان رسیده است؛ روزی که اکثر فروشگاه‌ها برای مشتریان خود بیشترین تخفیف‌ها را درنظر می‌گیرند. شما می‌توانید در روز جمعه سیاه، لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز با تخفیف های ویژه خریداری کنید و نیاز سال خود را در خریدی پرتخفیف و لذت بخش تأمین نمایید.

با تمدید 7 روزه بلک فرایدی سین دخت به دلیل حجم بالا سفارشات و درخواست ها، شما می توانید همچنان از این آفر ویژه بهره مند شوید و محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

جمعه سیاه (Black Friday) چیست؟

بلک فرایدی (Black Friday) که به نام های مختلف معروف است (مثل حراجمعه، جمعه سیاه، جمعه آخر سال)، آخرین جمعه ماه نوامبر و روز پس از عید شکرگزاری آمریکاست. فروشگاه ها در این روز با تخفیف ها و حراج های بسیار زیاد به استقبال مشتریان می روند. در این روز پرتخفیف، مردم به خرید کالاهای مورد نیازشان و خرید سال نو می پردازند.  

این سنت از منطقه آمریکای شمالی آغاز شد و به دیگر کشورها راه یافت. اغلب بلک فرایدی شامل دو روز است، اما گاهی این تخفیف های ویژه به چند روز هم می رسد!

جمعه سیاه در تهران کجاست؟

در روز بلک فرایدی، بسیاری از فروشگاه های تهران و دیگر نقاط ایران نیز فروش پرتخفیف محصولات خود را شروع می کنند. در میان فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه اینترنتی سین دخت تخفیف های ویژه برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی درنظر گرفته است.

در ایام بلک فرایدی سین دخت شما می توانید با مراجعه به سایت سین دخت از تخفیف های تا سقف 70 درصد بهره مند شوید یا محصول مورد نظرتان را بخرید و محصول دوم را هدیه بگیرید.

تمدید آفر ویژه لوازم آرایشی بهداشتی بلک فرایدی

مزایای خرید در بلک فرایدی سین دخت

مزیت خرید از سین دخت در جمعه سیاه سال، خرید پرتخفیف است. شما در این روز می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با تخفیف بسیار زیاد خریداری نمایید و بهترین خرید سال خود را داشته باشید.

همچنین می توانید در این تایم پرتخفیف سال، با خرید انواع کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده ها وآب رسان ها از پوست خود در مقابل سرمای زمستان محافظت کنید.

بلک فرایدی لوازم آرایشی و بهداشتی سین دخت

اغلب از یک هفته پیش از شروع حراجمعه یا جمعه سیاه، فروشگاه سین دخت برای مشتریان خود تخفیف های تا سقف 70 درصد درنظر می گیرد تا از جمعه سیاه آرایشی و بهداشتی بتوانند هرآنچه نیاز دارند با تخفیف فوق العاده خریداری کنند. البته سین دخت به دلیل افزایش درخواست های مکرر مشتریان، تایم تخفیفات ویژه خود را تا 7 روز تمدید کرد تا بتوانید به ادامه خرید های خود برسید.

در ایام جمعه سیاه سین دخت می توانید انواع لوازم آرایشی مثل پنکک، کرم پودر، کانسیلر، رژ لب، مداد لب و سایه چشم و محبوب ترین عطرها را با تخفیف ویژه خریداری نمایید. همچنین، بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی مانند کرم مرطوب کننده پوست، شامپو، ماسک مو و دیگر محصولات بهداشتی را در فروش ویژه حراجمعه سین دخت با قیمتی بسیار خوب و تخفیف های 50 تا 70 درصدی خریداری نمایید

شرایط ویژه بلک فرایدی سین دخت

سین دخت با توجه به نیاز مشتریان شرایط ویژه ای را برای بلک فرایدی درنظر گرفته است از جمله:

حراجمعه با تخفیف تا سقف 70 درصد

ارائه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و تازه تولید

تا 70 درصد تخفیف انواع عطر، محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایش

ارسال رایگان برای خرید بالای 400 هزار تومان

ارسال سریع و به موقع

تمدید فروش ویژه لوازم آرایشی در بلک فرایدی

پرسش های متداول درباره جمعه سیاه

سوال: آیا در بلک فرایدی محصولاتی عرضه می شوند که تاریخ آنها رو به اتمام است یا تاریخ ندارند؟

پاسخ: گاهی از فرصت جمعه سیاه سوء استفاده می شود و برخی از فروشگاه ها محصولاتی را ارائه می کنند که تاریخ مصرف آنها رو به اتمام است. اما حراجمعه فروشگاه سین دخت برای حمایت از مشتریان است نه فروش محصولاتی که تاریخ انقضای آنها نزدیک است!

سوال: تخفیفات بلک فرایدی لوازم آرایشی تا چند درصد است؟

پاسخ: اغلب فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تلاش می کنند بلک فرایدی را با تخفیف های ویژه همراه کنند. در این میان، حراجمعه سین دخت برای لوازم آرایشی اصل و پرطرفدار تا سقف 70 درصد تخفیف دارد. همچنین، شما می توانید در فروشگاه اینترنتی سین دخت با خرید یک محصول، محصول دوم را رایگان دریافت نمایید.

سخن آخر

بلک فرایدی، روز مصادف با روز شکرگزاری آمریکا، بهترین زمان برای خرید مقرون به صرفه و اقتصادی است. جمعه سیاه در کشورهای مختلف جهان، روزی پرتخفیف است. در این روز می توانید خرید سال خود را با بیشترین تخفیف انجام دهید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان