//
کدخبر: ۳۶۷۷۴۰ //

اختلال در بخش خبری شبکه یک/ جریان چه بود؟

اختلال در بخش خبری شبکه یک در روزهای اخیر در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی اعلام شد که در ادامه توضیحات صداوسیما درباره علت ماجرا را در پی داشت.

اختلال در بخش خبری شبکه یک/ جریان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بعدازظهر چهارشنبه ـ ۲۳ شهریور ماه ـ برخی رسانه ها از اختلال در پخش بخش خبری شبکه یک خبر دادند که یک روز بعد، از سوی صداوسیما با ارائه توضیحاتی درباره علت ماجرا همراه شد.

در جریان این اختلال که در پخش خبر ساعت ۱۴ اتفاق افتاد، جریان خبر دچار یک نقص فنی شد و ناگهان مصاحبه با سردار شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کشور قطع شده و حدود سه ثانیه از یک فیلم سینمایی پخش شد.

برخی رسانه ها و بینندگان با توجه به سابقه قبلی اختلال در این بخش خبری، مانند گذشته آن را به هک شدن یا حمله سایبری نسبت دادند که در ادامه با ارائه توضیحاتی از سوی معاونت امور استان‌های صداوسیما، مشخص شد این اختلال کوتاه سهوی بوده و به علت خطای سهوی کارکنان نودال مرکز خوزستان پیش آمده است.

روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما، در این زمینه ضمن عذرخواهی از بینندگان، نوشت:

«باسمه تعالی

دیروز در بخش خبری ۱۴:۰۰ شبکه یک، به هنگام ارتباط زنده تصویری با مرز چزابه خوزستان در اتفاقی سهوی برای لحظاتی کوتاه تصاویری از برنامه در حال پخش صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش شد. علت این اختلال خطای سهوی همکاران نودال مرکز خوزستان بود. اگرچه وقوع خطا در برنامه‌های زنده آن هم با توجه به ساعت ها پخش و  ارتباط زنده بی نقص مستمر شبانه روزی در شبکه‌های مختلف در این ایام خاص اربعینی امری دور از ذهن نیست با این وجود از مخاطبان عزیز به دلیل خطای پیش آمده، عذر خواهی می نماییم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان