//
کدخبر: ۳۶۴۱۶۰ //

خانه موزه‌جلیلی با حمایت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه مرمت می‌شود/مشارکت برای آشنایی کودکان با مفاخر فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در بازدید از خانه موزه‌جلیلی که با همراهی محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه انجام گرفت آمادگی خود را برای مرمت، نگهداری و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی میراث فرهنگی، هنری استان کرمانشاه اعلام کرد.

خانه موزه‌جلیلی با حمایت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه مرمت می‌شود/مشارکت برای آشنایی کودکان با مفاخر فرهنگی
به گزارش فرتاک نیوز،

روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، محمدرضا سهیلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بنای تاریخی خانه جلیلی(مرکز شماره ده کانون پرورش فکری) در شهر کرمانشاه بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه انجام شد، سرپرست کانون استان به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های جاری در خانه‌موزه جلیلی پرداخت.

خیاط‌زنجانی همچنین از برنامه‌های ویژه کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای ساماندهی و بهره‌برداری فرهنگی بیشتر از خانه‌موزه جلیلی با هدف معرفی مفاخر، مشاهیر و ابنیه‌های تاریخی و فرهنگی استان کرمانشاه برای کودکان، نوجوانان و عموم علاقه‌مندان خبر داد.

photo_2022-08-18_16-18-39

بر همین اساس، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه نیز پس از بازدید از خانه‌موزه جلیلی، برای مرمت، نگهداری و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی میراث فرهنگی، هنری استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد.

خانه‌موزه‌جلیلی واقع در مرکز شماره ده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه است که با هدف معرفی فرهنگ و هنر استان کرمانشاه به مخاطبان مختلف طراحی و راه‌اندازی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان