//
کدخبر: ۳۵۸۵۲۹ //

دانلود قسمت ۲۲ سریال جیران با حجم رایگان

برای دانلود قسمت 22 سریال جیران ( قسمت بیست و دوم ) که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه های دانلود قسمت ۲۲ سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها بصورت قانونی قابل دریافت هستند.

دانلود قسمت ۲۲ سریال جیران با حجم رایگان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از راشدون، برای شما کاربران محترم دانلود سریال جیران قسمت 22 را آماده کرده ایم. جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود سریال جیران قسمت ۲۲ که این هفته جمعه در تاریخ جمعه 17 تیر ساعت 8 صبح منتشر شد در ادامه می توانید قسمت بیست و دوم جیران را دریافت کنید.

 

«« دانلود قسمت 22 سریال جیران »»

دانلود قسمت ۲۲ سریال جیران (بخش 22 کامل) با حجم رایگان نیم بها

داستان قسمت 22 سریال جیران

مروری بر قسمتی که گذشت؛ جیران و عزیز آقا با هم به حیاط ارگ رفته اند و جایی دور از دید همگان منتظر سیاوش هستند. سیاوش از راه می رسد و سلام می کند که جیران بابت گردنبند او را سرزنش می کند و سیاوش هم حسابی بهش می پرد و می گوید تو خیلی عوض شدی و با خدیجه ای که من توی کوهسار می شناختم زمین تا آسمون عوض شدی…

مهد علیا با خاتون گرجی حرف می زند و او را برای خلوت امشبش با شاه آماده می کند و او را برای خرید لباس و انگشتر هدیه برای شاه به بازار می فرستد و می گوید امشب باید تمام هنر هایت را رو کنی…

سلمان، جیران را به همراه یک خواجه از در مخفی و دیگری به اندرونی ناصرالدین شاه می برد تا با هم خلوت کنند… جیران و ناصر حسابی از دیدن همدیگر ذوق زده شده اند و با هم گپ و گفت می کنند تا کمی از دلتنگیشون کم بشود.
سارای گرجی با خواجه ها برای خرید لباس به دارالخلافه رفته اند، سیاوش نقشه ربودن سارا را کشیده و با ریختن سنگ جلوی درشکه شاهی، آن ها را متوقف می کند و با موفقیت خاتون گرجی را با خودش می برد.

سلمان و تمامی قراوول ها سواره بر اسب راه افتاده اند تا خاتون گرجی و دزدی که او را ربوده را پیدا کنند…
خاتون گرجی و سیاوش در جایی سرسبز به استراحت نشسته اند و سیاوش به او می گوید که بعد از این که شما را جای امن برسانم به دنبال برادرت می روم و پیش شما میارمش…

سارا و سیاوش در مخفیگاهشان مانده اند و منتظرند  با روشن شدن هوا دوباره به مسیرشان ادامه بدهند، سیاوش بیرون می ماند تا کشیک بدهد و مراقب باشد. سارا به داخل اتاقکی که سیاوش ساخته می رود و آن جا می خوابد، سیاوش هم تکیه داده بر یک درخت و به طلسم ماه که در دستش است، نگاه می کند. و ادامه قسمت 22 جیران را از طریق لینک بالا دانلود و دریافت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان