//
کدخبر: ۳۰۱۷۴۵ //

جاده ساحلی بندرریگ به گناوه آماده افتتاح است

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه آماده افتتاح است و بزودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

جاده ساحلی بندرریگ به گناوه آماده افتتاح است

سیدحمید رضا علم روز پنجشنبه در نشست با امام جمعه گناوه افزود: برای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان گناوه تلاش زیادی صورت گرفته و طرح‌های مهم در دست اجرا است.

وی اظهارکرد: برای اصلاح دوربرگردان جاده روبروی روستای "مال قائد" به سمت دیلم، هم اکنون پیمانکار در حال کار است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همچنین طرح مطالعاتی چهار بانده شدن جاده ساحلی گناوه به بوشهر آغاز شده‌است.

وی از حمایت‌ها و راهنمایی‌های امام جمعه گناوه در خصوص کمک به حل مشکل معارضان زمین‌های واقع در مسیر بزرگراه گناوه به دیلم تقدیر کرد.

امام جمعه گناوه گفت: در زمینه توجه به راه‌های استان بوشهر از جمله این شهرستان اقدام‌های خیلی خوبی صورت پذیرفته است و  از وضعیت مطلوبی برخورداریم هرچند نیاز به تلاش بیشتر برای بهبود و اصلاح برخی مسیرها همچنان وجود دارد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: چهار بانده کردن محور گناوه - دیلم دستاورد بزرگی در کاهش آمار سالانه تلفات است اما دوربرگردان روبروی مال قائد به سمت دیلم برای رانندگان به ویژه مسافران که وارد می‌شوند به دلیل ناآشنایی با مسیر بسیار خطرآفرین است.

وی بیان کرد: بارها این خطرها به مسئولان مربوطه گوشزد شده‌است که با همت مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پیگیری‌های فرماندار گناوه در دست اصلاح است.

امام جمعه گناوه درباره جاده ساحلی بندر ریگ - گناوه گفت: امیدواریم با تلاش‌های دولت، بهره‌برداری از این جاده که یکی از خواسته و مطالبه مردم و از ضرورت‌های شهرستان است در روزهای پایانی امسال افتتاح شود.

عملیات اجرایی فاز اول طرح جاده ساحلی بندرریگ به گناوه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به پایان رسیده‌است.
این محور نقشی مهم در کوتاه‌تر کردن مسافت ارتباطی بین شهرهای ریگ و گناوه که از بنادر مهم تجاری و مناطق گردشگری استان بوشهر است، ایفا خواهد کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان