//
کدخبر: ۳۵۶۲۲۱ //
مریم معصومی

مریم معصومی با همه قهر کرد/ او با یک استوری از همه گله‌مند بود/ ماجرا چه بود؟+عکس

مریم معصومی با انتشار یک تصویر در اینستاگرام از همه گله مند بود.

مریم معصومی با همه قهر کرد/ او با یک استوری از همه گله‌مند بود/ ماجرا چه بود؟+عکس

WhatsApp Image 2022-06-20 at 1.36.47 AM

به گزارش فرتاک نیوز؛ مریم معصومی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که در شبکه‌های اجتماعی برای خود برو بیایی دست و پا کرده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است، در یک پست اینستاگرامی که همراه با یک سلفی زیبا بود، از همه گله مند بود.

مریم معصومی اعلام کرد با همه قهر است چرا که همیشه احوال دیگران را می‌پرسد ولی کسی احوالش را نمیگیرد، این هم البته اگرچه نگاهی طنز و شاید یک شوخی با کاربران بوده باشد اما می‌تواند از رازهای درونی او پرده باشد و شاید هم مخاطب خاص خود را داشته باشد.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی خانم بازیـگر تلویزیون ، زادۀ 20 ماه اسفند ،سال 1365 درشهر اصفهان می‌باشد و 30سال سن دارد. پدرش بازنشسته ومادرش خانه‌ دار هستند. او دختر کوچک خانواده ای هفت نفره اسـت و هر 2 خواهر و 2 برادر بزرگ‌تر او ازدواج کرده اند.

تحصیلات مریم معصومی

وی دارای لیسـانس علوم سیاسی می‌باشد وهمچنین فارغ التحصیل دوره‌هـای عکاسی و بازیگری استاد سمندریان است. او هم چنین سفیر سندرم داون نیز می‌باشد.دربرخی از سایتها شایعه شده بود کـه وی دختر مرجانه گلچین می باشد کـه این خبر واقعیّت نداشت و او هیچ نسـبت با خانـم گلچین ندارد.

مریم معصومی

مریم معصومی و نحوه ورود به بازیگری از زبان خودش

سال 1388 فارغ التحصیل شدم و نشستم هشت ماه شدید برای فوق‌لیسانس علوم‌سیاسی خواندم.مطمئن بودم که سراسری قبول میشوم و بهمین خاطر اصلا در دانشگاهِ آزاد شرکت نکردم و همین حالا پشیمان هستم! سراسری شبانه شهرستان قبول شدم. یک ترم ثبت نام کردم ولی بعد بازیگری را ترجیح دادم به اینکه 2 روز بروم شهرستان و برگردم.

انصراف دادم وفوق لیسانس روی هوا ماند نخستین بار در سال 1388 بدون هیچ دوره و کلاسی در تله فیلم ــ کادوی در به در ــ یوسف تیموری 4 و 5 سکانس بازی کردم.از زمانی کـه نخستین کارم پخش شد دیگر خانواده‌ ام مشکلی با کارم نداشتند.بعد ازآن در کلاسهای استاد سمندریان ثبت‌ نام کردم.

در آن مدت کار نکردم وصبر کردم دورههایم تمام شود تا پخته جلوی دوربین بروم. بعد ازآن دوره‌ هـای عکاسی‌ ام را شروع کردم. وی در سال 1390 با بازی درسریال « سه‌دنگ‌ سه‌دنگ » بـه کارگردانی شاهد احمدلو توانست بـه خوبی شـناخته شود. آخرین کار وی در تلویزیون نیز حضور درسـریال مرز خوشبختی درنقش بهار بـه کارگردانی حسین سهیلی زاده اسـت کـه ایام نوروز 1396 از شبکۀ 2 پخش شده اسـت.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان