//
کدخبر: ۳۵۴۳۴۹ //
مهتاب کرامتی

پوشش زیبا و چشم نواز مهتاب کرامتی در خارج از کشور

تصویری از مهتاب کرامتی با لباسی زیبا و چشم نواز در خارج از کشور منتشر شد

مهتاب کرامتی

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهتاب کرامتی (زاده ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری اهل ایران است. مهتاب کرامتی از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف است.

 مهتاب کرامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد .

مهتاب کرامتی سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

مهتاب کرامتی سال ها پیش با یک نوازنده و موزیک ساز بنام بابک ریاحی پور ازدواج می کند. بابک ریاحی متولد 1349 می باشد و آن ها فقط یک سال اختلاف سنی دارند.

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند و از زندگی که داشتند بسیار راضی بودند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما متاسفانه زندگی مشترک آن ها زیاد دوام نداشت و پس از اینکه اولین فرزند آن ها به دنیا آمد از هم جدا شدند

کرامتی در مورد علت طلاق و جدایی اش گفته : من سال ها پیش با بابک ازدواج کردم و در آن زمان زندگی خوبی هم داشتیم اما چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفته بود موفقیت آمیز نبود و این بزرگ شدن ما در دو مسیر متمایز شکل گرفت و در انتهای مسیر ما مجبور شدیم جدا شویم. بعد از سال ها من و بابک هنوز از حال هم باخبر هستیم و دخترم سال هاست که با همسر سابقم زندگی می کند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان