//
کدخبر: ۳۵۴۱۹۷ //
مهتاب کرامتی

تصاویری از دختر زیبای مهتاب کرامتی با چشمانی شبیه مادرش

تصاویری از دختر زیبای مهتاب کرامتی با چشمانی شبیه به مادرش منتشر شده که در ادامه خواهید دید.

تصاویری از دختر زیبای مهتاب کرامتی با چشمانی شبیه مادرش
به گزارش فرتاک نیوز،

مهتاب کرامتی (زاده ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری اهل ایران است. مهتاب کرامتی از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف است.

مهتاب کرامتی

 مهتاب کرامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد .

مهتاب کرامتی سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی سال ها پیش با یک نوازنده و موزیک ساز بنام بابک ریاحی پور ازدواج می کند. بابک ریاحی متولد 1349 می باشد و آن ها فقط یک سال اختلاف سنی دارند.

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند و از زندگی که داشتند بسیار راضی بودند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما متاسفانه زندگی مشترک آن ها زیاد دوام نداشت و پس از اینکه اولین فرزند آن ها به دنیا آمد از هم جدا شدند

مهتاب کرامتی

کرامتی در مورد علت طلاق و جدایی اش گفته : من سال ها پیش با بابک ازدواج کردم و در آن زمان زندگی خوبی هم داشتیم اما چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفته بود موفقیت آمیز نبود و این بزرگ شدن ما در دو مسیر متمایز شکل گرفت و در انتهای مسیر ما مجبور شدیم جدا شویم. بعد از سال ها من و بابک هنوز از حال هم باخبر هستیم و دخترم سال هاست که با همسر سابقم زندگی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان