//
کدخبر: ۳۵۲۲۷۵ //
جانی دپ

افشای راز خراب‌کاری “خانم بازیگر” در تخت‌خواب

گویا دیده شدن مدفوع سگ در گوشه و کنار خانه جانی دپ چندان غیرعادی نبوده است.

افشای راز خراب‌کاری “خانم بازیگر” در تخت‌خواب
به گزارش فرتاک نیوز،

روند دادگاه امبر هرد و جانی دپ بالاخره به جایی رسید که خیلی‌ها منتظرش بودند: مدفوع روی تخت.

جانی دپ قبلا ادعا کرده بود که امبر هرد پس از یک مشاجره در سال ۲۰۱۶ «مدفوع انسانی» روی تخت خوابشان گذاشت. امبر هرد در دادگاه این ادعاها را رد کرد و گفت که سگ این زوج که دچار بی‎‌اختیاری مدفوع است مسئول این آشفتگی بوده است.

آن‌طور که شاهدان گفتند گویا دیده شدن مدفوع در گوشه و کنار خانه جانی دپ چندان غیرعادی نبوده است، چون او به سگ‌های خود آموزش نداده بود در جای مشخصی اجابت مزاج کنند.

جاشوا درو، یکی از شاهدها که از طریق تماس ویدئویی در دادگاه شهادت داد، گفت که سگ‌ها در خانه جانی دپ و امبر هرد روی نیمکت‌، مبل‌، صندلی‌ و در میان تقریبا تمام اثاثیه خانه اجابت مزاج می‌کردند.

پاسخ هرد به اتهام جانی دپ

هرد رها کردن مدفوع در رختخوابی مشترک با همسر سابقش را انکار کرد. او در دادگاه در پاسخ به این اتهام گفت: «قطعا خیر. اول از همه فکر نمی‌کنم این کار خنده‌دار باشد. من نمی‌دانم کدام زن بالغی چنین کاری می‌کند. همچنین من حال و هوای شوخی هم نداشتم. زندگی‌ام داشت از هم می‌پاشید. من به‌تازگی در روز تولد ۳۰ سالگی‌ام مورد حمله شوهر خشن‌ام که به شدت عاشق او بودم، قرار گرفته بودم.»

دپ، ۵۸ ساله، قبلا شهادت داده بود که همسر سابقش پس از دعوایی که در سال ۲۰۱۶ داشتند، «مدفوع انسانی» را در رختخواب زناشویی آن‌ها رها و خانه را ترک کرد.

در ویدئویی که روز چهارشنبه ۱۸ مه در دادگاه پخش شد، آقای درو، یکی از اعضای سابق حلقه نزدیکان امبر هرد و جانی دپ، در تایید ادعای هرد گفت او «مرتبا کثیف‌کاری سگ را در خانه این زوج تمیز می‌کرده است.»

او هنگام بحث در مورد حیوانات خانگی امبر هرد و جانی دپ اضافه کرد: «آن‌ها اصلا آموزش ندیده بودند.»

او در ادامه ادعا کرد که حیوانات «روی همه چیز ادرار و مدفوع می‌کنند. کاناپه‌ها، مبل‌ها، صندلی‌ها، هر چیزی که فکرش را بکنید».

شکایت جانی دپ از همسرش

دپ از همسر سابقش به خاطر مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۸ برای واشنگتن پست نوشته بود و در آن مدعی شد که قربانی آزار خانگی بوده است، به اتهام تهمت و افترا شکایت کرده است.

در مقابل امبر هرد هم از شوهر سابقش شکایت کرد و غرامتی صد میلیون دلاری طلب کرده است.

محاکمه ادامه دارد و قرار است روز جمعه ۲۷ می به پایان برسد و پس از آن هیئت منصفه رای خود را اعلام خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان