//
کدخبر: ۳۴۹۷۰۳ //

شروط امبر هرد برای جدایی بی‌سروصدا از جانی دپ فاش شد

«امبر هرد» پیش از جدایی برای «جانی دپ» شرط گذاشته است که به او اجازه دهد بدون پرداخت اجاره در آپارتمان‌شان سکونت کند، در حالی که رهن را بپردازد و در مقابل طلاق پرحاشیه‌اش از دپ را «دور از توجه رسانه‌ها»‌ نگه دارد.

 شروط امبر هرد برای جدایی بی‌سروصدا از جانی دپ فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جزئیات این جدایی در نامه‌ای که چهارشنبه گذشته در دادگاه ویرجینا به نمایش درآمده و در سال ۲۰۱۶ از طرف «سامانتا اسپکتور» وکیل هرد به «لورا وسر» وکیل دپ ارسال شده فاش شده است. هرد در آن زمان پس از درخواست جدایی از ستاره «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of Caribbean) ۱۲۵ هزار دلار برای پوشش هزینه‌های حقوقی استفاده از اتومبیل رنج رووری که دپ باید هزینه‌هایش را می‌پرداخت خواسته است. وسر در دادگاه چهارشنبه گذشته در مورد جزئیات جدایی این زوج شهادت داد.

در این نامه آمده است: «اگرچه امبر از جانی می‌ترسد، اما قویاً اصرار می کند که ما هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم تا این موضوع دور از توجه رسانه‌ها باقی بماند.» دپ در آن زمان در حال حضور در مراسم افتتاحیه فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) بود.

در بخش دیگری از نامه آورده شده: «مسلماً امیدواریم که بتوانیم به راه‌حل‌هایی کوتاه و بلند مدت با توافق دوطرفه خارج از انظار عموم برسیم.»

دپ در این دادگاه همسر سابقش را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرده و خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است. این بازیگر طی چهار روز در هفته گذشته در جایگاه شهود قرار گرفت و جزئیاتی بیشتری از رابطه‌اش با هرد فاش کرد.

«ادوایت وایت» مدیر مالی دپ پنجشنبه هفته گذشته در این دادگاه شهادت داد که دپ باید ۱۴ میلیون دلار پس از جدایی از هرد پرداخت می‌کرده است. هفت میلیون دلار از این رقم به هرد پرداخت شده و ۵۰۰ هزار دلار به وکلای او، مالیات‌ها و همه قبض‌های دارایی‌های مشترک آن‌ها اختصاص داشته است.

هرد ادعا کرده بود که ۷ میلیون دلار دریافت شده از دپ را به بیمارستان کودکان لس‌آنجلس (ACLU) اهدا کرده است. اما مدیران این بیمارستان نیز هفته گذشته شهادت دادند که تنها ۱.۳ میلیون دلار از ۳.۵ میلیون دلار وعده داده شده را دریافت کرده‌اند و ۵۰۰ هزار دلار از این مبلغ را در واقع «ایلان ماسک» نامزد سابق هرد پرداخت کرده است.

«استارلینگ جنکینز» یکی از اعضای گروه امنیتی دپ پنجشنبه گذشته شهادت داد که هرد مسئولیت مدفوع پدیدار شده روی تخت «جانی دپ» پس از یک شب پرتنش را پذیرفته و این عمل را «یک شوخی غیرکلامی وحشتناک» خوانده است.

جنکینز این عمل هرد را «یک شوخی غیرکلامی وحشتناک به انحراف کشیده شده» می‌خواند. دپ پیش‌تر در مورد این مدفوع گفته بود: «واکنش اولیه‌ام این بود که خندیدم. به قدری سطحی و عجیب و غریب بود که فقط توانستم بخندم.» او اضافه می‌کند: «من با آن سگ‌ها زندگی کرده‌ام. مدفوع آن‌ها را جمع کرده‌ام. مدفوع سگ نبود.»

 «ادوارد وایت» در بخش دیگری از اظهاراتش در روز پنجشنبه شهادت داد که هرد و دپ در پایان رابطه‌شان حدود ۱۶۰ هزار دلار برای خریداری شراب هزینه کرده‌اند. وایت می‌گوید این هزینه‌ها پس از جدایی دپ تقریباً‌ به صفر رسیده‌اند اما دپ در ایام کریسمس بطری‌های شراب خریداری می‌کند و آن‌ها را هدیه می‌دهد: «قبض‌های شراب دپ در واقع به صفر رسیده چون او به مصرف شراب ادامه نداده است.»

وایت می‌گوید هرد علاقه زیادی به خریداری بطری ۵۰۰ دلاری شراب اسپانیایی «وگا سیسیلیا» داشته و برای جشن تولد سی سالگی‌اش در آوریل ۲۰۱۶ – شبی که به آخرین تنش میان زوج انجامید – او پنج بطری از این شراب و هشت بطری از شراب‌های دیگر سفارش داده است. دپ در سال ۲۰۱۸ به «رولینگ استون» گفته بود که ماهانه ۳۰ هزار دلار برای شراب هزینه می‌کند: «توهین‌آمیز است اگر بگویم ۳۰ هزار دلار برای شراب خرج می‌کنم. چون بسیار بیش از این‌هاست.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان