//
کدخبر: ۳۵۰۶۷۳ //

شروع ساخت «آزادی مشروط» ده نمکی

سریال «آزادی مشروط» مسعود ده نمکی به تازگی کار تولید را آغاز کرده، «ستایش» خودش را مهیای آنتن می‌کند و سریالی جدید با محوریت ترویج فرهنگ وقف به شبکه دو آمد.

شروع ساخت «آزادی مشروط» ده نمکی
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود ده نمکی مهیای ساختِ سریال «آزادی مشروط» شد، «ستایش» قرار است از چهارشنبه به تلویزیون برگردد، «سایه‌های رعنا» سریال جدید شبکه دو سیما است و بهترین‌های ورزش ایران در قالب جشنواره‌ای تلویزیونی مشخص خواهند شد؛ جزئیات را در ادامه دنبال کنید:

بازگشت «ستایش» به تلویزیون

تلویزیون با پخش تیزرهای مجموعه ستایش از پخش این سریال از چهارشنبه (21 اردیبهشت) ماه خبر داد.

سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و با بازی داریوش ارجمند، نرگس محمدی و مهدی سلوکی در سه فصل ساخته شده است. مهدی پاکدل نیز در فصل اول ایفای نقش کرده است. آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده و سعید مطلبی نویسنده این سریال تلویزیونی‌اند.

فصل اول سریال داستان زندگی دختری از طبقه متوسط به نام ستایش «نرگس محمدی» و پسری ثروتمند به نام طاهر «مهدی پاکدل» را روایت می‌کند. فصل دوم و سوم چندین سال بعد و دوران میانسالی ستایش و درگیری او با پدر شوهرش را روایت می‌کند.

حدیث میرامینی در فصل دوم این سریال نقش نازگل، دختر ستایش را ایفا کرد اما در فصل سوم لاله مرزبان جایگزین او شد.

فصل اول این سریال در سال 1389 و فصل دوم در سال 1393 و فصل سوم نیز در سال 1398 از شبکه سه پخش شد.

مجموعه «ستایش» قرار است از چهارشنبه (21 اردیبهشت) هرشب ساعت 22 از شبکه آی فیلم روی آنتن برود.

ده نمکی «آزادی مشروط» را کلید زد

سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی در کرج کلید خورد.

در این سریال طنز بازیگرانی همچون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، هلیا امامی و کاوه سماک‌باشی حضور دارند.

سریال 30 قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

پخش مجموعه نمایشی جدید «سایه‌های رعنا»

مجموعه نمایشی "سایه‌های رعنا" با محوریت ترویج فرهنگ وقف، در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار گرفت.

"سایه‌های رعنا" در دو بخش داستانی و مستند با بازی بازیگرانی چون حسین سحر خیز ، رضا فیاضی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، سالار کریم‌خانی، سلمان فرخنده، هادی قمیشی، ایران اسلانی و... آماده پخش از شبکه دو سیما است.

این مجموعه داستان یک زن خیر به نام رعناست که در گیر و دار اتفاقاتی همسر او صفا با بازی حسین سحرخیز و پسرش ایمان راهی سفری معنوی به نقاط مختلف ایران مثل کاشان، اصفهان  کهگیلویه، شیراز، تهران، کرج و  قزوین می‌شوند تا موقوفه‌ای که مربوط به رعنا است را پیدا کنند.

نمایش جاذبه‌های گردشگری نقاط مختلف ایران یکی از ویژگی‌های این اثر نمایشی و مستند است. لوکیشن اصلی این مجموعه استان گلستان و شهر گرگان است. 

"سایه‌های رعنا" کاری است از گروه خانواده که یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت 14:30 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

اتمام تصویربرداری «داستان یک شهر» اوایل خرداد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» محصول تازه گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمدرضا آهنج اوایل خرداد به اتمام می‌رسد.

فرشید محمودی تهیه‌کننده سریال «داستان یک شهر» با اعلام این مطلب گفت: به تازگی بازیگرانی همچون امیر دژاکام، صحرا اسداللهی و مانی رحمانی به این مجموعه اضافه شده‌اند و گروه تصویر برداری اکنون در غرب تهران مشغول ضبط سکانس‌هایی از این سریال تلویزیونی‌اند.

وی ادامه داد: تمامی لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در استان تهران است و اکنون بیش از 90 درصد از این پروژه ضبط شده است.

محمودی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال «داستان یک شهر»در حال پیگیری است و محمدرضا چراغعلی آهنگسازی این سریال را برعهده دارد.

مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» یکی از سریال‌های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه 80 بود که بعد از 20 سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را برعهده گرفته است.  داستان یک شهر روایت تازه‌ای از تلاش 26 ساله تیم برنامه‌ساز در شهر شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گودبرداری غیر اصولی یک ساختمان راهی می‌شوند و ... این شروع قصه‌ای 26 قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی‌فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و... تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند.

تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند

مجموعه مستند «کودک من» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با موضوع رفتارشناسی و تربیت کودکان در 10 قسمت  40 دقیقه‌ای برای شبکه مستند تولید می‌شود.

حسن علیزاده‌فرد دراین باره گفت: «کودک من»  در دنیای خانواده‌ها جست‌و‌جو می‌کند تا به پرسش‌های  آنها پاسخ دهد، پرسش‌هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند. چرا کودک من اینگونه رفتار می‌کند؟ ریشه این رفتارها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آنها چیست؟

وی افزود: پژوهش این مستند زمستان 1400  تمام شد و کار تولید از اول اردیبهشت کلید زده شد. در پیش تولید کار همراه با نویسنده و پژوهشگر, و مشاور مجموعه سعی کردیم، خانواده‌های از تمام اقشار جامعه پیدا کنیم. گروه کودک من با بررسی این خانواده‌ها در پی ریشه‌یابی مسائل‌اند و با ایجاد چالش‌هایی توسط مشاور به بازسازی موقعیت و حل آنها می‌پردازند.

مستند «کودک من» سراغ  خانواده‌هایی می‌رود که فرزند 3 تا 12 سال دارند و هر روز چالش جدیدی با فرزندشان دارند  و نمی‌دانند  چه برخوردی با  آنها  داشته باشند. مشکلاتی از قبیل بچه‌های که درگیر فضای مجازی‌اند، بچه‌های پرخاشگر، بچه‌های بدغذا، بچه‌های گوشه‌گیر و افسرده، بچه‌هایی که وابستگی شدید به والد دارند،  دادن اعتماد به نفس کودک، آموزش  والد برای پرورش کودکان خلاق، پیش‌فعالی بودن کودک و ده‌ها سؤال دیگر که پدر مادرها از خود می‌پرسند.

اختتامیه جشنواره «یکصد» چهارشنبه برگزار خواهد شد

اختتامیه جشنواره «بهترین‌های صد سال ورزش ایران» با حضور مدیران سازمان صداوسیما، مدیران ارشد ورزش و بزرگان ورزش کشور، روز چهارشنبه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

با پایان یافتن مهلت نظرسنجی مردمی جهت انتخاب بهترین‌های صد سال ورزش ایران، اختتامیه جشنواره «یکصد» در روز چهارشنبه جهت معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور رییس سازمان صداوسیما، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته المپیک، رییس کمیته پارالمپیک و بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که جشنواره بهترین‌های صد سال ورزش ایران، در قالب برنامه تلویزیونی «یکصد» در طول فروردین ماه 1401 در هفت عنوان «صحنه ماندگار»، «مدال ماندگار»، «گل قرن»، «تیم قرن»، «مربی قرن»، «یار مظلوم» و «رفتار جوانمردانه» به نظرسنجی مردمی گذاشته شد.

در پایان این نظرسنجی و در طول یک ماه، بیش از 2/5 میلیون رأی مردمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نامزدهای برگزیده در هر بخش در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی خواهند شد.

پخش زنده برنامه اختتامیه جشنواره «یکصد» چهارشنبه شب، ساعت 20:30 از طریق شبکه ورزش و شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فینالیست «هوش برتر» چه کسی است

آخرین قسمت سری 13 فصل دوم «هوش برتر» امشب روی آنتن می‌رود.

مسابقه «هوش برتر» به تهیه‌کنندگی پیمان پور مقیمی با اجرای آریا طاهری با تکیه بر ساختار علمی و تمرکز بر هوش چند گانه انسانی در 30 قسمت ازشبکه نسیم پخش شده است.

این برنامه با بیش از هزار نفر متقاضی از تمامی استان ها از سنین 11 تا 50 سال در این مسابقه شرکت کرده اند که 64 نفر توانسته‌اند به مسابقه راه پیدا کنند.

«هوش برتر» در 4 جزیره با مراحل  مقدماتی: ماز، زمین بازی، دیوار و رو درو با 64 نفر شرکت‌کننده توانست 32 نفر به مرحله نیم نهایی راهی شوند. همچنین در مرحله نیمه نهایی با آیتم‌های: میز هماهنگ، اتاق شیشه ایی بخش سؤالات تخصصی، اتاق تمرکز، زمین بازی، دیوار و رودرو  12 نفر در مرحله نیمه نهایی با هم به رقابت پرداختند تا 4 نفر به مرحله فینال راه پیدا کند.

امشب، دوشنبه 19 اردیبهشت ساعت 20 اخرین قسمت «هوش برتر» با شرکت کننده‌های امیرمهدی کریمی 15 ساله، علیرضا عبدالعظیمی 26 ساله، امیرمحمد تشیعی 22 ساله، سینا لندنیان 21 ساله روی آنتن می‌رود تا فینالیست فصل سیزدهم از این برنامه مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان