//
کدخبر: ۳۵۰۴۱۸ //
فرامرز قریبیان/مینا خیامی

مادر سام و همسر سابق فرامرز قریبیان در‌گذشت

همسر فرمرزقریبیان و مادر سام فوت کرد.

مادر سام و همسر سابق فرامرز قریبیان در‌گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سام قریبیان پسر فرامرز قریبیان با انتشار پستی غمگین در اینستاگرامش از فوت مادرش که همسر سابق بازیگر مطرح سینما فرامرز قریبیان بود خبر داد.

سام قریبیان پسر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون فرامرز قریبیان، که در عرصه هنر به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان فعالیت می کند،

دیروز در صفحه اینستاگرامش خبر فوت مادرش را داد و نوشت:

دوستان واقعی زمانی به تنهایی شما می آیند که واقعا به آنها نیاز دارید، نه زمانی که دوست دارند به شما ترحم کنند تا بتوانند خود را خوب جلوه دهند.

WhatsApp Image 2022-05-07 at 3.46.45 PM

مینا خیامی همسر سابق فرامرز قریبیان (بازیگر و کارگردان) و مادر محمدسام قریبیان (بازیگر) متولد 1325 تهران و فارغ‌التحصیل حسابداری بود که نویسندگی فیلم سینمایی جدال در تاریکی را برعهده داشت.

فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان متولد 27 آبان 1320 در تهران است که دهه پنجاه با مینا خیامی طراح لباس تحصیل کرده در نیویورک ازدواج کرد، حاصل این ازدواج دو پسر بنام های سام و بهزاداست، سام مدتی بعد از آمریکا به ایران بازگشت و بازیگر شد اما بهزاد در آمریکا طراح موتورهای BMW است.

فرامرز قریبیان و مینا خیامی بعد از پنجاه سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده و استاد قریبیان سال 1392 و 72 سالگی برای بار دوم با مهشید بازرگانی ازدواج کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان