//
کدخبر: ۳۴۹۲۳۶ //
آزاده صمدی

بازیگر زن جوان ایران مخاطبان را به وجد آورد/این تصویر متعلق به کدام بازیگر معروف است؟

تصویر گریم سنگین یکی از بازیگران معروف و جوان مخاطبان را به وجد آورد، اگر می‌خواهید بدانید چه کسی است ادامه مطلب را بخوانید.

بازیگر زن جوان ایران مخاطبان را به وجد آورد/این تصویر متعلق به کدام بازیگر معروف است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است. آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شداین خانم بازیگر 40 ساله را میشناسید !؟

صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. آزاده صمدی در فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی هومن سیدی (همسرش) به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده است.این خانم بازیگر 40 ساله را میشناسید !؟

آزاده صمدی

آزاده صمدی این روزها با گریمی متفاوت در نمایش «آن دیگری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد به ایفای نقش می پردازد.

نمایش «آن دیگری» به نویسندگی آرمین جوان و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد از روز 9 آبان اجرای عمومی خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

در این اثر نمایشی که با حضور آزاده صمدی، محمدرضا علی اکبری و طاهره هزاوه اجرا می شود، آزاده صمدی با گریمی متفاوت روی صحنه می رود

ازدواج پر حاشیه «آزاده صمدی» و «هومن سیدی» حاصلش یک دختر بسیار زیبا بود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان