//
کدخبر: ۳۳۱۲۲۷ //
در شبکه سحر؛

معرفی قاریان بین المللی ایرانی در «رهروان نور»

قاریان بزرگ بین المللی ایرانی در «رهروان نور» به مخاطبان اردوزبان شبکه سحر معرفی می شوند.

معرفی قاریان بین المللی ایرانی در «رهروان نور»
به گزارش فرتاک نیوز،

مجموعه «رهروان نور» به دیدار 13 قاری برتر ایرانی قرآن کریم که شهرت جهانی داشته اند از جمله؛ احمد ابوالقاسمی، دکتر رحیم خاکی، دکتر حسین کرمی، دکتر مسعود نیک دستی، جواد پناهی، هاشم روغنی، حمید هروی، حمید شاکرنژاد، حجت الاسلام موسوی درچه ای، مهدی عادلی و ... خواهد رفت و در هر قسمت با یکی از آنان در محیط منزل، محل کار و اماکن عمومی همراه شده و گفت و گویی صمیمانه خواهد داشت. 

 آشنایی مخاطبان از نمایی نزدیک با جنبه های مختلف زندگی شخصی و شغلی قاریان بین المللی ایرانی از جمله چگونگی گذران اوقات فراغت، ارتباطات خانوادگی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و همچنین ساده زیستی آنان که دارای مشاغلی چون پزشک، دندانپزشک، جراح و متخصص، وکیل پایه یک دادگستری و معلم هستند از اهداف تولید این مجموعه است.     

بیان خاطرات این قاریان برجسته از مسابقات قرآنی داخلی و بین المللی و حضور در محافل قرآنی از بخش های دیگر گفت و گو با آنان در این مجموعه خواهد بود.  

«رهروان نور» به تهیه کنندگی و کارگردانی بابک هادی پو، تولید سیمای انگلیسی شبکه سحر در 18 قسمت 20 دقیقه ای از 26 آبان هر چهارشنبه ساعت 9:10 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان