//
کدخبر: ۳۲۹۳۲۰ //
در شبکه سحر؛

دوبلور کردزبان نام آشنا مهمان «ما و شما»

شبنم وکیلیان، دوبلور پیشکسوت کانال کردی شبکه سحر به این برنامه از « ما و شما » خواهد آمد.

دوبلور کردزبان نام آشنا مهمان «ما و شما»
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از مصطفی قوامی، تهیه کننده «ما و شما»، شبنم وکیلیان، دوبلور کردی نقش های اول سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی، مهمان این برنامه خواهد بود و با مخاطبان کردزبان گفت و گو خواهد کرد. 

وی افزود: شبنم وکیلیان با حضور در برنامه امشب، ضمن بیان تاریخچه فعالیت هنری خود، چگونگی کار دوبله به زبان کردی و تاثیرگذاری آن بر مخاطب کردزبان را تشریح خواهد کرد. 

قوامی در خصوص فعالیت مهمان برنامه گفت: از آخرین کارهای دوبله وی، حضور در فیلم محمد رسول الله و سریال دلدادگان است که اخیراً از کانال کردی شبکه سحر پخش شده و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفته است. 

شبنم وکیلیان، زاده سقز کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور است و 10 سال است که با کانال کردی شبکه سحر در زمینه دوبله همکاری می کند. 

همچنین سریال پرستاران، ستایش، روزگار قریب، مختارنامه، هست و نیست، ولایت عشق، دردسرهای عظیم و ... از جمله فیلم ها و سریال هایی است وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

نریشن معرفی مهمان برنامه و بیوگرافی هنری وی، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال ها با نقش تاثیر گذار وی در دوبله، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها و کلیپ های درخواستی  و ... از بخش های دیگر این برنامه است که مصطفی قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان عابدی،  نهم آّبان ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان