//
کدخبر: ۳۲۹۶۸۲ //

دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی

قسمت سوم سریال نیسان آبی را با حجم نیم بها از زردفیلم ببینید.

دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام زردفیلم، سریال نیسان آبی که جبرانی برای ناموفق بودن سریال های پیشین منوچهر هادی محسوب می شود تا کنون سه قسمت از آن منتشر شده است و توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند. این سریال کمدی یکی از بهترین سریال های کمدی سال 1400 حساب می شود.

ژانر: کمدی

سال انتشار: ۱۴۰۰

زبان سریال: فارسی

کشور سازنده: ایران

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: احسان ظلی پور

نویسنده: سعید دولتخانی، سعید هوشیار

زمان پخش: چهارشنبه ها ۸ صبح

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

سریال برخلاف سایر کارهای منوچهر هادی، اثری است که به دل می‌نشیند. حداقل در همان قسمت اول، هم مخاطب دل به قصه و شخصیت‌های اصلی‌اش می‌بندد و هم کلیت فصل اول دست بیننده می‌آید که چرا باید سریال نیسان آبی را تماشا کند. معرفی شخصیت‌های جمشید و رضا به خوبی انجام می‌شود و در حد بضاعتِ قسمت اول می‌توانیم با این دو شخصیت ارتباط برقرار کنیم. از طرفی زری و پری نیز با دو شخصیت جمشید و رضا به خوبی جفت و جور می‌شوند.

حال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی است که می‌توان در این روزهای بمباران خبرهای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی که بعد از مدت‌ها طنزی متفاوت را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. نیسان آبی همچون بخشی از تجربه‌های سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت است و به همین دلیل کمتر شاهد شوخی‌های کلامی که بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز در سال‌های اخیر بوده‌اند، در این مجموعه هستیم.

بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهنازجعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه و... اشاره نمود. نکته جالب این سریال می توان به نقش جالب شخصیت جمشید هاشم پور اشاره نمود.

تا حالا سریال های ایرانی و خارجی و همچنین فیلم ها رو با حجم نیم بها و مستقیم، با سرعت عالی دانلود کردین؟ با زردفیلم بروز باشید. وبسایت زردفیلم با موضوع دانلود فیلم به صورت رایگان و کامل در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و همچنین با آدرس : WWW.ZARDFILM.IN نیز در دسترس خواهد بود. آرشیو کامل سریال ایرانی و خارجی و انواع فیلم های آن توانسته این وبسایت را یکی از برجسته ترین سایت های فیلم کند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان